شرکت کپکام همزمان با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ انتشار بازی Dead Rising Deluxe Remaster رونمایی کرد.

شرکت کپکام دیشب قسمت جدید از سری لایواستریم اختصاصی خود با نام Capcom Next را برگزار کرد که روی نمایش جدید از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess و همچنین نمایشی از قابلیت‌های بازی Resident Evil 7 روی دستگاه‌های اپل تمرکز داشت. علاوه بر این موارد، کپکام به طور رسمی ساخت قسمت نهم این سری را تایید کرد.

اما بخش اعظمی از این مراسم به نمایش ریمستر قسمت اول از سری Dead Rising اختصاص داشت که قرار است با نام کامل Dead Rising Deluxe Remaster عرضه شود. تریلر رسمی این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قسمت اول این سری، روایت‌گر ماجراهای خبرنگاری به نام «فرانک وست» است که داخل یک شهر آلوده به ویروس زامبی در ایالت کلرادوی آمریکا گرفتار شده است و سعی دارد به هر نحوی از آنجا فرار کند. این اثر در سبک اکشن ماجرایی سوم شخص، دست بازیکن را به‌شدت آزاد می‌گذارد تا بتواند به روش‌های مختلف، گله عظیم زامبی‌ها را نابود کند. این اثر در سال ۲۰۰۶ میلادی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد و بازخورد بسیار خوبی از مخاطبان و منتقدان دریافت کرد.

نسخه ریمستر این اثر به طور کامل در انجین داخلی کپکام یعنی RE Engine بازسازی شده است و روی پلتفرم‌های این نسل در وضوح تصویر 4K و به صورت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. سازندگان ریمستر همچنان گیم‌پلی بازی را دست نخورده نگه داشته‌اند، اما در عوض شاهد بهبودهای Quality-of-Life همچون امکان حرکت موقع تیراندازی و کنترل بهبودیافته هستیم. بازی همچنین از قابلیت‌هایی مثل ذخیره خودکار و رابط کاربری بهتر برخوردار خواهد بود.

این نسخه علاوه بر اینکه طراحی بهتری در نمایش شخصیت‌ها، انیمیشن‌ها و حالت چهره دارد، حالا به طور کامل در ۹ زبان مختلف صداگذاری شده و متون آن هم به ۱۴ زبان مختلف ترجمه شده است.

نسخه استاندارد این بازی در حال حاضر با قیمت ۵۰ دلار برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد. نسخه دیلاکس دیجیتالی آن هم با قیمت ۶۰ دلار قابل تهیه است که شامل ۱۷ لباس اضافه برای فرانک و ۱۷ قطعه موسیقی مخصوص برای پخش در محیط مجتمع تجاری می‌شود.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ ۲۹ شهریور برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

source
کلاس یوس

توسط petese