ایرانسل به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، روز گذشته در آخرین روز از الکامپ 1403 از چتبات هوشمند خود برپایه مدل زبانی فارسی رونمایی کرد.
ایرانسل از این مدل بزرگ فارسی زبان، در دو نسخه کوچک و بزرگ از لحاظ پارامترهای هوش مصنوعی، به عنوان هسته متفکر «چتبات» و «ویسبات» و با هدف تولید محتوای با کیفیت فارسی و پاسخگویی به سؤالات مشتریان، بهرهبرداری کرده است. این شرکت در حال حاضر در واحد ارتباط با مشتریان، از ویژگیهای هوشمند آن استفاده میکند.
«چتبات هوشمند» ایرانسل، با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق به سؤالات و نیازهای کاربران پاسخ میدهد و تعامل کاملا دوطرفه با آنها دارد. این سرویس که به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته فعالیت میکند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راهحلهای فوری به آنها ارائه کرده و کاربران را به بخشهای مختلف خدماتی هدایت میکند.
این مدل فارسی زبان علاوه بر پاسخ گویی سؤالات عمومی در حوزههای مختلف سیاسی، فرهنگی و ورزشی، به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ایرانسل و با توجه به سابقه سؤالهای آنها توسعه داده شده است و آماده خدمت رسانی در جهت هوشمندسازی نیازهای سازمانها و کسبوکارهای بزرگ دیگر است.
ایرانسل همچنین در روز اول برگزاری این نمایشگاه از سرویس جدید خود «فیبرنوری پرو» (FTTX Pro) رونمایی کرده بود. این شرکت موفق شد در اولین آزمایش رسمی سرعت با این سرویس، بالاترین سرعت اینترنت در شبکه فیبرنوری ایران را به ثبت برساند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1403) در روزهای گذشته برگزار شد. این نمایشگاه عصر روز گذشته، سهشنبه 12 تیر 1403 به کار خود پایان داد. در این روز همچنین سومین گزارش کیفیت اینترنت ایران منتشر شد که گزارش آن را میتوانید در فارنت بخوانید.
source
کلاس یوس