همانطور که می‌دانید نینتندو سوییچ ۲ در دست ساخت قرار دارد و این شرکت در فکر راه حلی برای جلوگیری از سواستفاده از دلالان است. 

مسئولین شرکت در جلسه‌ای با سهامداران، درباره اقداماتی که برای مقابله با فروش مجدد کنسول‌های نسل بعدی در نظر گرفته‌اند، توضیح دادند. Nintendo اعلام کرده است که بهترین راه برای جلوگیری از خرید و فروش مجدد کنسول جدید سوییچ توسط دلال‌ها، تولید کافی از آن‌ است. 

شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، اظهار داشت که برنامه اصلی شرکت برای مقابله با این مشکل، تولید تعداد کافی کنسول برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان است. فوروکاوا تاکید کرد که نینتندو معتقد است مهم‌ترین اقدام برای مقابله با فروش مجدد، تولید کافی کنسول‌ها است. از این رو بازیکنان مجبور نخواهند بود به دلال‌ها مراجعه و آن را به‌طور مستقیم از خرده‌فروشی‌ها خریداری کنند.

نینتندو سوییچ

کمبود مواد نیمه‌هادی که در سال‌های اخیر بر توانایی شرکت‌ها برای تولید سخت‌افزار جدید تأثیر گذاشته بودند، اما فوروکاوا اضافه کرد که  این موضوع دیگر مشکلی ایجاد نمی‌کند. نینتندو تایید کرده که کنسول بعدی خود را در سال مالی جاری معرفی خواهد کرد و احتمالا تا یک سال دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به این رویکرد، نینتندو امیدوار است بتواند از مشکلات مشابهی که در سال‌های گذشته سونی و مایکروسافت گریبانگیر آن بودند، جلوگیری کند و تجربه بهتری برای مشتریان خود فراهم آورد.

source
کلاس یوس

توسط petese