استودیو Surgent تایید کرده که برخی از سازندگان Tales of Kenzera: Zau اخراج شده‌اند. در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، ابوبکر سلیم، بنیانگذار استودیو گفت که «بیش از ده‌ها نفر» تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است:

این دوران سختی در صنعت بازی است، اما ما به طور باورنکردنی به زحمات کل تیم در ZAU و تحسینی که از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرد، افتخار می‌کنیم. تمرکز ما اکنون بر حمایت از افراد آسیب دیده، ادامه کار خود در ZAU و نگاه به آینده با پروژه‌های خلاقانه است.

استودیو Surgent، سازنده Tales of Kenzera: Zau، جدیدترین توسعه دهنده‌ای است که با اخراج شده است. این خبر اولین بار از طریق چندین پست لینکدین از کارمندان سابق Surgent منتشر شد.

جردن اسمی، هنرمند فنی گفت: «خب، به نظر می‌رسد که من به همه افرادی می‌پیوندم که امسال تحت تأثیر اخراج‌های صنعتی قرار گرفته‌اند». جو فیلپات، هنرمند 3D Environment، نوشت: «متاسفانه، من تحت تأثیر اخراج‌های استودیو Surgent قرار گرفته‌ام».

Tales of Kenzera: Zau

هنوز به طور دقیق مشخص نشده چند نفر در استودیو اخراج می‌شوند. همچنین مشخص نیست که چرا این اخراج‌ها در این زمان انجام می‌‌شود. در زمان نگارش، این بازی دارای امتیاز متاکریتیک ۷۶ یا به طور کلی مطلوب است.

Tales of Kenzera: Zau در ماه آوریل برای Xbox Series X|S، PlayStation 5، PC و Nintendo Switch عرضه شد. این عنوان در هنگام عرضه برای مشترکین سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس، رده‌های اکسترا و پرمیوم نیز در دسترس قرار گرفت.

Tales of Kenzera یک عنوان ۲.۵ بعدی اکشن و ماجراجویی در سبک مترویدوانیا است. این بازی در سرزمین Kenzera می‌گذرد و بازیکنان در نقش شمن جوان، Zau بازی می‌کنند. او در تلاش برای متقاعد کردن Kalunga، خدای مرگ، برای احیای پدر مرده‌اش است.

source
کلاس یوس

توسط petese