لزلی هدلند شورانر سریال The Acolyte در مصاحبه‌ای اعلام کرد سازندگان برای طراحی شخصیت منفی این سریال از بازی الدن رینگ الهام گرفته‌اند.

سریال The Acolyte جدیدتری اثر ساخته شده توسط شرکت دیزنی از فرنچایز استار وارز به حساب می‌آید. پخش این سریال طی هفته جاری با قسمت ششم و آخر آن به پایان رسید. طی روند پخش این سریال، اعضای مختلف تیم سازنده همچون شورارنر و بازیگران به مصاحبه با خبرگزاری‌های مختلف پرداختند و جزئیات جالبی از آن به اشتراک گذاشته شد.

اما یکی از جالب‌ترین این موارد، چیزی است که «لزلی هدلند» شورانر سریال در گفتگو با Inverse مطرح کرد. هدلند در این مصاحبه گفت که طراحی لباس شخصیت منفی سریال The Acolyte با نام Qimir که با لقب The Stranger هم شناخته می‌شود، برگرفته از کامیونیتی بازی بسیار محبوب الدن رینگ است.

هدلند از تجربه خود در بازی الدن رینگ و لحظاتی گفت که او بازیکنان دیگر را برای کمک احضار می‌کرد و برخی از آنها هیچ زره‌ای نمی‌پوشیدند؛ موردی که معروف‌ترین آن احتمالا بازیکن معروف با لقب Let Me Solo Her باشد.

بخشی از صحبت‌های هدلند به شرح زیر است:

بخش زیادی از شخصیت‌پردازی Qimir درک این موضوع بود که چگونه از بدن خود استفاده کنید و فقط یک جا در زره نایستید و محدود به آن نشوید. ما به این فکر می‌کردیم که باید او را در پوششی آزاد و روان قرار دهیم. به محض آن که من گفتم او زره نداشته است، تمام افراد شگفت‌زده شدند و می‌گفتند «چگونه می‌توانی زره نداشته باشی؟» و من می‌گفتم «چرا باید زره بپوشی اگر قرار نیست هیچ آسیبی ببینی؟». این حکم سنت رایج در الدن رینگ را دارد؛ اگر کسی را احضار می‌کنی، همیشه کسی را احضار می‌کنی که هیچ چیز نمی‌پوشد. وقتی چنین چیزی را می‌بینی با خود می‌گویی این افراد دیوانه‌اند.

سریال The Acolyte هم‌اکنون از طریق سرویس دیزنی پلاس قابل تماشاست. بازی الدن رینگ هم مدتی پیش بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را دریافت کرد که با استقبال فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir