گوشی CMF Phone 1 مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و سنسور بزرگنمایی 2 برابر (2x Zoom) خواهد بود. شرکت ناتینگ در حساب رسمی خود چندین قابلیت CMF Phone 1 را که زیر 240 دلار قیمت خواهد داشت اعلام کرده است. این مدل جدید با هدف عرضه سخت‌افزار پرمیوم به بازار اقتصادی ساخته شده است.

مشخصات دوربین CMF Phone 1

طبق تیزری که توسط اکانت رسمی اینستاگرام ناتینگ منتشر شده است گوشی CMF Phone 1 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی و دیافراگم f/1.8 خواهد بود. این گوشی همچنین یک دوربین زوم 2 برابری خواهد داشت و به جای دوربین فوق‌عریض، از یک سنسور پرتره بهره خواهد برد.

دوربین CMF Phone 1

گزارش‌های قبلی تایید کرده‌اند که این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی sAMOLED با بریدگی هول‌پانچ مرکزی، وضوح FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت و پشتیبانی از HDR10+ خواهد بود.

گوشی CMF 1 توان پردازشی خود را از تراشه دایمنسیتی 7300 5G مدیاتک می‌گیرد. در کنار این پردازنده، تا حداکثر 8 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم مجازی (Ram Booster) در قلب خود جای خواهد داد. همچنین یک درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه داخلی وجود خواهد داشت.

دوربین CMF Phone 1

این گوشی به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. همچنین از یک حسگر اثر انگشت درون نمایشگر و اسپیکرهایی در پایین گوشی، با طراحی الهام گرفته از ویولن برای ارائه کیفیت صدای بهتر بهره خواهد برد. به نظر شما این گوشی ارزش خرید خواهد داشت؟ با توجه به این‌که هنوز اطلاعات ما از آن کامل نیست و قیمت گوشی مشخص نشده، باید تا زمان رونمایی کامل یعنی 8 جولای (18 تیر) صبر کنیم. تا آن زمان با فارنت همراه باشید.

حداقل الان می‌توان گفت که گوشی CMF Phone 1 به خاطر دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و پردازنده قدرتمند 5G خود، ارزش صبر کردن را دارد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir