همانطور که می‌دانید جی تی 6 ریلمی 9 ژوئیه در چین معرفی خواهد شد. پیش از این گوشی جدید ریلمی در لیست TENAA یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی بعلاوه دوربین 8 مگاپیکسلی ظاهر شده بود.اکنون Xu Qi، معاون شرکت و رئیس بازاریابی جهانی ریلمی، نمونه‌های جدیدی از دوربین جی تی 6 را به اشتراک گذاشته تا کاربران را با کیفیت و کارایی آن آشنا سازد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات جی تی 6 ریلمی

آنطور که مشخص است جی تی 6 ریلمی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پرچمدار Sony IMX890 با دیافراگم f/1.88 و پشتیبانی از OIS مجهز شده است. به گفته Xu Qi، ترکیب این لنز با کیفیت بالا، الگوریتم‌های پیشرفته و OIS به دوربین اجازه می‌دهند تا تصاویر واضح و دقیقی را حتی در شرایط چالش‌برانگیز ثبت کند.

هنوز چیزی در مورد دوربین‌های فوق عریض و دوربین سلفی این دستگاه اعلام نشده اما گواهی TENAA وجود یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در قاب پشتی را تایید شده است. در قسمت جلوی دستگاه هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

در گزارش‌های دیگر ریلمی جی تی 6 به عنوان اولین دستگاهی که دارای صفحه‌نمایش تخت BOE S1+ است عنوان شده. این پنل ترنزیشن‌های طبیعی خاکستری (تغییرات نرمال و طبیعی بین سطوح مختلف خاکستری)، دقت لمسی بهبود یافته، عملکرد یکنواخت در نور کم و باز تولید رنگ دقیق را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، گوشی جدید ریلمی به محافظ چشم هوش مصنوعی Green Field مجهز شده تا یک عملکرد نوآورانه را تشخیص خستگی چشم ارائه دهد.این فناوری به طور هوشمندانه ای تنظیمات را براساس میزان خستگی کاربر برای بهبود تجربه بصری،تنظیم می‌کند.

داخل بدنه GT 6 یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی قرار گرفته است که احتمالا با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ترکیب می‌شود. این گوشی به سیستم ارتباطی جدید Sky مجهز شده تا از شبکه های 5.5G و پروتکل های Wi-Fi 7 پشتیبانی کند. ابعاد بدنه این گوشی به قاب میانی فلزی 162.02 x 76.07 x 8.43 میلی‌متر و وزن آن 206.7 گرم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نمونه‌های دوربین جی تی 6 ریلمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

source
کلاس یوس

توسط petese.ir