تا کنون حتما نام همستر کامبت (Hamster Kombat) را شنیده‌اید. چه کاربر تلگرامی باشید که به واسطه دوستان به این بازی دعوت شده‌اید و چه فعالانه به دنبال ایردراپ‌ها و بازی‌های ارز دیجیتال در تلگرام هستید، احتمالا با بازی همستر آشنایی دارید. اما اگر می‌خواهید در آن عملکرد بهتری داشته باشید با آموزش بازی همستر در فارنت همراه باشید.

تعداد غیرقابل تصوری کاربر تلگرام در این بازی فعال هستند. همستر کامبت یا همان بازی همستر، یکی از بازی‌های تلگرامی وابسته به صنعت رمز ارز محسوب می‌شود. رباتی که از ابتدا با تمرکز بسیار بر «گیمیفیکیشن» (بازی‌گونه‌سازی) کاربران را جذب کرده و میزان تعامل آن‌ها را نیز بالا برده است. به تازگی یک مینی گیم هم به همستر اضافه شده که در آن با حل کردن یک پازل کلیدی طلایی به دست می‌آورید.

در این‌جا نکات مهم آموزشی بازی همستر را مطرح می‌کنیم. از موارد ابتدایی که برای تازه‌کارها مفید هستند گرفته تا ارائه مستمر کد مورس روزانه بازی، کارت‌های چالش 5 میلیونی و شیوه دریافت آن‌ها و همچنین راهنمای هر پازل مینی‌گیم طلایی.

فراموش نکنید که این صفحه را بوکمارک کرده و هر روز به آن سر بزنید. اما پیش از آن‌که به سراغ آموزش بازی همستر برویم، بد نیست بیشتر با آن آشنا شوید.

آموزش بازی همستر

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت تازه‌ترین بازی محبوب تلگرام است که موفق شده توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در این بازی شما در نقش مدیرعامل یک صرافی رمزارز خیالی که از فضا یک همستر است بازی می‌کنید! هدف شما رساندن استارتاپ کوچکتان به بیشترین موفقیت‌ها در صنعت است. این کار را با سرمایه‌گذاری در بازاریابی، خرید لاینسنس‌های مختلف، استعدادها، محصولات جدید و چیزهایی از این قبیل انجام می‌دهید.

بازی تلفیقی منحصر به فرد از استراتژی و سرگرمی را ارئه می‌دهد و ضمن آن وعده می‌دهد که به زودی، یک توکن و ایردراپ در بستر TON (شبکه آزاد) عرضه کند. همین موضوع باعث شده که جذابیت این بازی برای کاربران، به ویژه در ایران افزایش پیدا کند.

اگر می‌خواهید با این بازی تلگرامی بیشتر آشنا شوید مقاله مفصل فارنت یعنی Hamster Kombat چیست؟ همه چیز درباره بازی جدید کریپتو در بستر تلگرام را بخوانید. 

 

چگونه بازی همستر را شروع کنیم؟

برای شروع بازی کافی است یک حساب کاربری در تلگرام داشته باشید. سپس وارد بات رسمی این بازی شوید: اینجا کلیک کنید! از آن‌جا می‌توانید مسیر خود در بازی تلگرامی همستر را آغاز کنید. دو نکته را فراموش نکنید:

  • تعامل روزانه با بازی اهمیت بالایی دارد.
  • دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی با لینکِ دعوت شما، امتیاز محسوب می‌شود.

نکته اول یعنی شما بهتر است روزانه حداقل یک بار به بازی خود سر بزنید. این کار باعث می‌شود که  سکه‌های همستر که ماین (استخراج) شده‌اند را جمع کنید و هم این‌که بتوانید جایزه‌های روزانه را بگیرید. با استمرار در دریافت جوایز روزانه، میزان جایزه دریافتی هم افزایش پیدا می‌کند.

دعوت از دوستان هم به شما سکه می‌دهد. به علاوه برای دریافت برخی از کارت‌های مخصوص بازی هم نیاز به دعوت از تعداد مشخصی دوستان خود دارید. پس هر بار که موقعیتش را داشتید یکی از آشنایان خود را در تلگرام به این بازی دعوت کنید. فرایند دعوت را در ادامه توضیح خواهیم داد.

آموزش بازی همستر – کارهایی که باید انجام دهید

کلیک کردن روی همستر وسط صفحه تنها راه درامد از این بازی نیست. در واقع این شاید سخت‌ترین راه برای جمع کردن سکه هم باشد. چون با وجود ارتقاهایی که دریافت می‌کنید در بهترین حالت‌ها هم بیشتر از 20 سکه به صورت همزمان با یک ضربه دریافت نمی‌کنید. این یعنی باید بارها روی صفحه گوشی بزنید و باز هم آن‌قدر که انتظار دارید عایدی نخواهید داشت.

پس بهتر است برای درامد بیشتر در بازی همستر این کارها را انجام دهید:

  • جوایز روزانه را فراموش نکنید: همان‌طور که بالاتر گفتم، تعامل روزانه با بازی اهمیت بالایی دارد. شما در بخش Earn بازی، گزینه جایزه روزانه را می‌بینید. اگر هر روز به بازی سر بزنید، می‌توانید افزایش جوایز این بخش را هم به چشم ببینید. چرخه‌ای که به مدت 10 روز ادامه دارد و پس از پایان دوباره به نقطه شروع برمی‌گردد. اما ارزش دنبال کردن این چرخه بالاست چون در روز ‌دهم، 5 میلیون سکه جایزه می‌گیرید.
  • ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنید: یکی دیگر از راه‌هایی که از طریق آن از بازی جایزه می‌گیرید، تماشای ویدئوهای کانال رسمی یوتیوب همستر است. ابتدا وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوید (با گوگل هم امکان‌پذیر است) و کانال همستر بروید. (لینک آن در بازی هم قرار دارد) سابسکرایب کردن در این کانال هم برای شما جایزه دارد. اما پس از این‌، هر بار که ویدئوی جدیدی در یوتیوب همستر قرار می‌گیرد، بازی یک چالش جدید ایجاد می‌کند. با تماشای ویدئوی جدید (یا صرفا باز کردن آن و تحملش برای چند ثانیه پس از تبلیغات) و بازگشتن به تلگرام و ربات همستر در عرض یک ساعت جایزه خواهید گرفت.
  • کارت‌های مخصوص را از دست ندهید: در بخش Mine بازی شما تعداد زیادی ارتقا برای خرید و دریافت دارید. اما بخش Special یا همان کارت‌های مخصوص (ویژه) جایی است که باید روی آن تمرکز کنید. به این بخش بروید و گزینه New Cards را انتخاب کنید. ببینید بهترین کارتی که می‌توانید بخرید کدام است. دریافت ارتقاها و کارت‌های این بخش، درامد منفعل شما را افزایش می‌دهد. برای جمع کردن این درامد باید هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید.
  • از آپگرید کردن دست برندارید: یکی از اشتباهات رایج کاربران همستر این است که فقط برای دریافت کارت‌های چالش 5 میلیونی روزانه به قسمت Mine رفته و ارتقای جدید را فعال یا قدیمی‌ها را آپگرید می‌کنند. این رویکرد اگرچه کاملا اشتباه نیست، اما باعث می‌شود که سرعت افزایش درامد منفعل شما پایین بماند. بهتر است پس از هر بار که درامد خوبی از بازی کسب می‌کنید بخشی از آن را صرف خرید کارت‌های ارتقا و آپگرید کردن آن‌ها کنید. بدین ترتیب Profit شما افزایش پیدا می‌کند و در مدت 3 ساعت، می‌توانید تا میلیون‌ها سکه همستر هم از این طریق جمع کنید.

کمبوی 5 میلیونی – کارت‌های چالش روزانه همستر

کمبوی 5 میلیونی - کارت‌های چالش روزانه همستر

کمبوی 5 میلیونی روزانه بازی همستر به سه کارتی گفته می‌شود که در هر بازه 24 ساعته در بخش Mine با خرید یا ارتقای آن‌ها می‌توانید 5 میلیون سکه جایزه بگیرید. این سه کارت هر روز تغییر می‌کنند. ما در ادامه آموزش بازی همستر کارت‌های چالش روزانه یا همان کمبوی 5 میلیونی را هم معرفی می‌کنیم.

نکته مهم: برای دریافت برخی از کارت‌ها لازم است ارتقاهای دیگر را تا سطح به‌خصوصی فعال کنید. در واقع باز شدن یک کارت برای کمبوی روزانه گاهی اوقات پیش‌نیاز دارد. برخی اوقات هم پیش‌نیاز باز شدن یک کارت خاص از کمبوی روزانه 5 میلیونی همستر، دعوت 1 یا چند دوست دیگر به بازی است.

کمبوی 5 میلیونی امروز همستر – 1 مرداد 1403

امروز با جمع کردن این سه کارت می‌توانید جایزه 5 میلیونی را بگیرید. این سه کارت از 15:30 روز 1 مرداد تا 15:30 روز بعد اعتبار دارند و در این بازه با جمع کردن آن‌ها جایزه دریافت خواهید کرد:

کارت های امروز همستر کامبت 1 مرداد - کمبوی 5 میلیونی امروز همستر

کارت یک: HamsterTube از بخش PR&Team

کارت دو: Fight Fight Figh از بخش Specials

کارت سه: Long Squeeze از بخش Specials

کد مورس روزانه بازی همستر

در بازی همستر شما می‌توانید روزانه 1 میلیون سکه دیگر هم جایزه بگیرید. دریافت این جایزه با وارد کردن یک کد مورس امکان‌پذیر می‌شود. برای این کار، باید ابتدا روی گزینه Daily Cipher بزنید. وقتی دایره پشت سر همستر قرمز رنگ شد، بازی آماده است تا کد مورس را دریافت کند.

کد مورس امروز همستر

راهنما: هر ضربه کوتاه روی صفحه در این حالت معادل یک نقطه • و هر ضربه بلند (حدودا یک ثانیه نگه دارید) معادل یک خط — در کد مورس است. هر روز باید حروف یک کلمه مشخص را با کد مورس در بازی وارد کنید.

کد مورس امروز همستر – 1 مرداد 1403

کد مورس روزانه بازی همستر هم در یک بازه 24 ساعته تغییر می‌کند. این کد که وارد کردن صحیح آن در بازی به شما 1 میلیون سکه جایزه می‌دهد هر شب ساعت 22 تغییر می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که کد مورس امروز همستر 1 مرداد 1403 را تا قبل از تغییر در این ساعت وارد کرده باشید:

LOCKER

L • — • •
O — — —
C — • — •
K — • —
E •
R • — •

مینی گیم کلید طلایی

اخیرترین اقدام بازی همستر اضافه کردن یک بخش جدید به نام Mini Game است. در این بخش شما باید با حل کردن یک پازل (ساخته شده با شمعک‌های بازار) یک کلید طلایی را از مخمصه خارج کنید.

خبر خوب این‌که راهنمای این پازل را خود بازی به شما می‌دهد (در قالب یک ویدئوی کوتاه در یوتیوب) که با تماشای آن می‌توانید در خارج کردن کلید موفق شوید. خبر بد این‌که هر بار که تلاش کنید و موفق نشوید پازل مینی گیم کلید طلایی بازی همستر را حل کنید، باید 1 ساعت و 30 دقیقه منتظر بمانید تا بتوانید دوباره تلاش کنید.

مهم: حتما تلگرام خود را به آخرین نسخه‌ی رسمی به‌روزرسانی کنید تا در این بخش مشکلی نداشته باشید. (اگر تلگرام آپدیت نباشد ممکن است در حرکت دادن شمعک‌ها باگ داشته باشید یا اصلا نتوانید آن‌ها را جابجا کنید).

راهنمای مینی گیم کلید طلایی بازی همستر امروز – 1 مرداد 1403

راهنمای حل پازل امروز به زودی اضافه می‌شود.


این آموزش بازی همستر را حتما در مرورگر خود بوکمارک کنید و هر روز به آن سر بزنید. چون ما به محض این‌که کمبوی 5 میلیونی جدید و کد مورس روزانه جدید و مینی گیم بازی به‌روزرسانی شدند این مطلب را آپدیت می‌کنیم. اگر به اطلاعات بیشتری درباره Hamster Kombat نیاز دارید این مقاله مفصل را بخوانید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir