مصطفی سیدحسینی مدیرعامل جدید تپسی امروز در نشست خبری از آغاز به کار «سوپراپلیکیشن تپسی» از فردا خبر داد. در جریان این نشست با حضور رسانه‌ها، از «گروه تپسی» رونمایی شد. بدین ترتیب مجموعه کسب و کارهای گروه گلرنگ زیر چتر مجموعه تپسی و از طریق سوپراپ این برند در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

گروه تپسی

مدیرعامل تپسی درباره گروه تپسی افزود:

از ابتدا می‌دانستیم که نیاز به یک کسب و کار یکپارچه داریم. امروز از هویت جدیدی پرده‌برداری می‌کنیم و آن گروه تپسی است. این گروه از امروز کارش را شروع می‌کند و هدفش راهبری، نظارت، کنترل و تسهیل‌گری کل این کسب و کارها است.

به گفته مدیرعامل تپسی، «اُفود» به زودی به «تپسی‌فود» تغییر نام خواهد داد. این سرویس سفارش آنلاین غذا در حال حاضر در تهران فعالیت دارد و به زودی فعالیتش را در شهرهای دیگر آغاز خواهد کرد. اولین شهری که اُفود به آن‌جا می‌رود نیز مشهد اعلام شده است. تپسی در صدد گسترش فعالیت این سرویس در تهران تا پایان تابستان 1403 و ورود به عرصه‌ی رقابت با سرویس‌های دیگر است.

سوپراپلیکیشن تپسی

سیدحسینی همچنین درباره دیگر سرویس‌های زیرمجموعه گروه گلرنگ نیز توضیح داد. به گفته‌ی او «اُکالا» در نیمه دوم سال جاری تغییر هویت خواهد داد و به «سوپرمارکت تپسی» ری‌برند می‌شود. همچنین «دارتیل» به تپسی‌شاپ تبدیل خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که به زودی اطلاعاتی درباره سرویس خدمات درمانی آنلاین نیز منتشر می‌شود. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که تپسی وارد حوزه سلامت در قالب سوپراپلیکیشن تپسی نیز بشود. به گفته مدیرعامل تپسی، تغییر هویت اکالا به دلیل اندازه بزرگ‌تر این سرویس و جایگاهش به عنوان «لیدر بازار سوپرمارکت» با ملاحظه و دقت بیشتری انجام می‌گیرد. بنابراین بیشتر هم به طول خواهد انجامید.

همچنین این نکته حائز اهمیت است که با انتشار سوپراپلیکیشن تپسی، دسترسی به سرویس اکالا هم از طریق اپلیکیشن مجزا و هم از طریق این سوپراپ امکان‌پذیر خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی در این‌باره را در فارنت خواهید خواند.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir