مایکروسافت بازی سال گذشته مجموعه «ندای وظیفه» (Call of Duty) یعنی «جنگاوری نوین 3» (Modern Warfare III) را فردا به سرویس گیم پس اضافه می‌کند. این اولین بار است که یکی از بازی‌های مجموعه محبوب تیراندازی اول شخص شرکت اکتیویژن، در سرویس اشتراکی بازی‌های ایکس‌ باکس قرار می‌گیرد. همچنین جنگاوری نوین 3 آخرین بازیِ مجموعه است که محتوای انحصاری پلی استیشن داشت.

بازی Modern Warfare 3 از فردا 24 جولای (3 مرداد 1403) در گیم پس خواهد بود. این بازی به بخش‌های مختلف این سرویس یعنی گیم پس کنسول، پی‌سی و آلتیمیت اضافه می‌شود. در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر ورود بازی‌های ندای وظیفه به گیم پس با جنگاوری نوین 3 به گوش می‌‌رسید. حالا مایکروسافت رسما این موضوع را تایید کرده است.

سرویس اشتراکی گیم پس ایکس باکس، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با پرداخت حق اشتراک ماهانه، به صدها بازی دسترسی داشته باشند. این اولین بازی بزرگی که به گیم پس می‌آید نیست. اما آغازگر موج انتشار بازی‌های Call of Duty برای این سرویس محسوب می‌شود. مایکروسافت قبلا هم تایید کرده بود که بازی جدید این مجموعه را در گیم پس عرضه می‌کند.

همچنین این شرکت به تازگی افزایش قیمت اشتراک ماهیانه گیم پس را اعلام کرد. مایکروسافت یک نوعِ جدید اشتراک گیم پس که محدودیت‌هایی از جمله عدم دسترسی به عناوین جدید (که در روز عرضه به سرویس اضافه می‌شوند) دارد را معرفی کرده است. این اشتراک جدید به کاربران امکان دسترسی به همه بازی‌های قبلی را می‌دهد. قیمت کمتری در مقایسه با دیگر انواع گیم پس دارد و توجیه کننده افزایش قیمت دیگر انواع این سرویس محسوب می‌شود.

بازی بعدی ندای وظیفه یعنی Call of Duty: Black Ops 6 پاییز امسال عرضه می‌شود. این بازی اگرچه به گیم پس اضافه خواهد شد اما برای پلتفرم‌های دیگر از جمله پلی استیشن هم عرضه می‌شود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir