image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، ایپنا؛ جلسه شورای کمیسیون داوران فدراسیون کشتی روز ۱۹ تیرماه، برگزار شد که مصوبات آن به شرح زیر است:

۱- مقرر گردید داوران ملی که در سال آخر کاری خود قرار دارند (۶۰ سالگی) نام آن ها در بولتن با درجه ممتاز ملی درج، و سپس بازنشسته گردند.
۲- اعضای کمیسیون داوران موظف شدند تا به نوبت، هر هفته فیلم آموزشی از صحنه های داوری را در اختیار کمیسیون جهت انتشار در فضای مجازی قرار دهند.
۳- مقرر گردید به منظور اعزام داوران به رقابت های جهانی جوانان، ۲ نفر با کمک هزینه فدراسیون (۵۰ درصد) و یک نفر با هزینه شخصی اعزام شود.
– نفر اول بر اساس نوبت
– نفر دوم: داوران درجه یک بین المللی که از سال ۲۰۱۷ درجه یک بوده اند و تاکنون با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی اعزام نشده اند (به ترتیب سال اخذ درجه یک بین المللی)
– نفر سوم: داورانی که درخواست ههای خود را تا تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ مبنی بر شرکت با هزینه شخصی در مسابقات جهجانی جوانان به فدراسیون کشتی ارسال نموده بودند (به ترتیب شرکت آن ها در کلاس های تایپ ۴)
۴- مقرر گردید در ابتدای سال ۲۰۲۵ میلادی آزمون جامعی از داوران بین المللی گرفته شود که ملاک فعال و غیر فعال بودند آن ها خوااهد بود. (مواد آزمون و شاخص حدنصاب نمره متعاقبا اعلام می گردد.)
– تمامی انصرافها،یبت ها و نمرات ارزشیابی داوران در طول سال ۲۰۲۴ طبق آیین نامه در نمره آزمون تأثیرگذار خواهد بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir