به نظر می‌رسد گلکسی رینگ سامسونگ با همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند. این حلقه هوشمند به‌تازگی معرفی شده است و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که حتی ممکن است بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌شد، کاربرد داشته باشد.

در حالی‌که سامسونگ در ابتدا ادعا کرده بود گلکسی رینگ فقط با گوشی‌های گلکسی خودش سازگار است، به نظر می رسد هر گوشی اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید 11 یا بالاتر و حداقل 1.5 گیگابایت رم می‌تواند به آن کار کند.

این خبر را یوتیوبر معروف M. Brandon Lee تائید کرده و گفته است که با موفقیت توانسته گلکسی رینگ سامسونگ را با گوشی ناتینگ جفت کرد. برای این کار فقط کافی است که اپلیکیشن Galaxy Wearable را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و دستورالعمل‌های بعدی را دنبال کنید.

این اپلیکیشن در ادامه از کاربران می خواهد Samsung Health و SmartThings را نصب کنند تا با گلکسی رینگ یکپارچه شوند. البته لازم به ذکر است که برخی از قابلیت‌ها، مانند Find My Ring، Energy Score، Health Tips و Galaxy AI فقط منحصر به دستگاه‌های گلکسی سامسونگ خواهند بود.

با این‌حال، قابلیت‌های اصلی گلکسی رینگ، مانند ردیابی سلامت و نوتیفیکیشن‌ها، هیچ مشکلی برای اجرا در گوشی‌های اندرویدی غیرسامسونگ نخواهند داشت. سامسونگ نیز در وب‌سایت خود این سازگاری را اعلام کرده که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای در تلاش است تا دسترسی به پوشیدنی‌های نوآورانه خود را گسترش دهد.

گفتنی است کاربران iOS باید کمی بیشتر منتظر بمانند، چراکه گلکسی رینگ در حال حاضر از آیفون پشتیبانی نمی‌کند. بازار حلقه‌های هوشمند با ورود گلکسی رینگ سامسونگ در حال رونق است و به نظر می‌رسد سلطه Oura بر این بازار به چالش کشیده خواهد شد. Oura نیز قصد دارد به‌زودی حلقه Oura Ring 4 را معرفی کند. انتظار می‌رود این حلقه در اندازه‌های 7 تا 15 عرضه شود و تاکنون گواهینامه‌های زیادی را دریافت کرده است.

 




source
کلاس یوس

توسط petese.ir