اسپاتیفای طرح 18 دلاری Deluxe را تائید کرد. سال گذشته شایعه شده بود که اسپاتیفای قصد دارد یک طرح گران‌تر از پریمیوم معرفی کند. این طرح که گاهی اوقات “Supremium” نامیده می‌شود، دارای پخش باکیفیت‌تر است. ما سال گذشته و اخیرا نیز در ماه آوریل درباره آن شنیده‌ بودیم.

اکنون اسپاتیفای در جریان آخرین گزارش مالی خود این طرح را تائید کرده است. Daniel Ek، مدیرعامل اسپاتیفای گفته است که این شرکت قصد دارد چنین طرحی را ارائه دهد، اما هنوز در مراحل اولیه است. او گفته:

احتمالا قیمت آن حدود 17 یا 18 دلار خواهد بود که درواقع نسخه Deluxe اسپاتیفای است و تمام قابلیت‌های نسخه معمولی را دارد، اما کنترل بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد.

اسپاتیفای در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (آوریل تا ژوئن) به 246 میلیون مشترک پولی دست یافته که 12 درصد نسبت به سه ماهه دوم سال 2023 بیشتر است. این شرکت 7 میلیون مشترک پولی نسبت به سال گذشته اضافه کرده که یک میلیون بالاتر از پیش بینی قبلی است و باعث افزایش 14 درصدی سهام اسپاتیفای در معاملات امروز گردید.

تعداد کل کاربران فعال ماهانه اسپاتیفای اکنون 626 میلیون نفر است که 14 درصد بیشتر از سه ماهه سال گذشته میلادی است. Ek گفت که اسپاتیفای به طرح‌های رایگان همراه با تبلیغات در بازارهای در حال توسعه ادامه خواهد داد. این شرکت قصد دارد بازاریابی خود را در آن بازارها افزایش دهد و قابلیت‌های بیشتری را به طرح رایگان اضافه کند. همچنین این شرکت اخیرا طرح اشتراک Basic ارزان‌تر و با امکانات کم‌تر را هم معرفی کرده بود.

شما از اشتراک اسپاتیفای Deluxe استقبال می‌کنید؟




source
کلاس یوس

توسط petese.ir