سری پیکسل 9 قرار است در هفته‌های آینده معرفی شود و حالا به نظر می‌رسد نمایشگر این سری رقیب جدی گلکسی S24 خواهد بود.

سری پیکسل 9 گوگل چند ارتقاء قابل‌توجه در بخش سخت‌افزار، دوربین، حسگر اثر انگشت و موارد دیگر خواهد داشت. همچنین طبق یک شایعه جدید، این سری از نمایشگرهایی با متریال M14 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

فناوری OLED به طور پیوسته در حال پیشرفت است و M14 جدیدترین متریال سامسونگ برای ساخت این پنل‌ها است. به گزارش ET News، متریال M14 روشنایی و دوام بهتری ارائه می‌دهد. این پنل جدید قرار است در سری پیکسل 9 و همچنین مدل‌های آیفون 16 پرو استفاده شود. در حالیکه سری گلکسی S24 سامسونگ از متریال M13 استفاده می‌کند.

نمایشگر سری پیکسل 9

بنابراین انتظار می‌رود نمایشگرهای سری پیکسل 9 دارای زوشنایی بیشتری باشند. برای یادآوری، روشنایی HDR گوشی‌های پیکسل 8 و 8 پرو به ترتیب 1400 و 1600 نیت بود و مسلما روشنایی نمایشگر سری پیکسل 9 از این هم فراتر خواهد رفت.

انتظار می‌رود پیکسل 9 استاندارد دارای یک نمایشگر 1800 نیتی باشد و دو مدل پیکسل 9 پرو از نمایشگرهای 2050 نیتی بهره ببرند. البته این مقادیر برای محتوای HDR خواهد بود و مقادیر لوکال حتی بالاتر هم هستند. بنابراین پنل‌های جدید OLED M14 سامسونگ سری پیکسل 9 را به یکی از درخشان‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل خواهند کرد.

از طرفی گفته می‌شود گوشی پیکسل پرو معمولی دارای اندازه نمایشگر نزدیک‌ به پیکسل 9 استاندارد با سایز 6.34 اینچ خواهد بود. و برخلاف پیکسل 9 پرو XL یک مدل پرچمدار جمع‌وجورتر را شاهد هستیم. به غیر از این، مشخصات صفحه‌نمایش گوشی‌های پیکسل جدید بسیار شبیه به مشخصات مدل‌های قبلی خواهد بود. برای مثال، مقادیر پیکسل در هر اینچ آن‌ها مشابه است. پنل‌ها همچنان از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهند کرد. وضوح تصویر تقریبا یکسان خواهد بود و فقط انحنای گوشه‌ها ممکن است کمی بزرگ‌تر باشد.

منبع

androidauthority



source
کلاس یوس

توسط petese.ir