به نظر می‌رسد بتای One UI 7 سامسونگ زودتر از زمان موردانتظار عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های اخیر، این رابط کاربری می‌تواند یکی از بزرگترین آپدیت‌های تاریخ One UI باشد.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد One UI 7 اعلام نکرده، اما یک افشای جدید جدول زمانی عرضه آن را فاش کرده است. Ice Universe گقته است که سامسونگ برنامه بتای One UI 7 را اواخر ماه جولای یا اوایل آگوست آغاز خواهد کرد.

احتمالا سامسونگ به این جدول زمانی پایبند خواهد بود مگر اینکه مشکلی در نرم‌افزار One UI 7 پیش بیایدید، همان اتفاقی که در مورد One UI 6 افتاد و باعث تاخیر چند هفته‌ای نسخه بتا آن شد.

بتای One UI 7

مثل همیشه انتظار می‌رود سامسونگ قبل از عرضه One UI 7، همه قابلیت‌ها و تغییرات جدید آن را اعلام کند. بلافاصله بعد از آن، نسخه بتا برای پرچمداران 2024 سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 در آمریکا و کره جنوبی منتشر خواهد شد و با نسخه بتا دوم شاهد عرضه آن در مناطق بیشتری خواهیم بود.

در صورت عدم تغییر جدول زمانی، نسخه پایدار One UI 7 در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برای گوشی‌های پرچمدار عرضه شود.

اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که انیمیشن‌های روان‌تر و یک اپ دراور عمودی در One UI 7 وجود خواهد داشت. سامسونگ همچنین ممکن است آپدیت‌هایی برای رابط کاربری دوربین ارائه کند و تغییراتی درآیکون اپلیکیشن‌ها و ویجت‌های صفحه قفل ارائه کند.

طبق برخی گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد اتصال ماهواره‌ای را نیز در One UI 7 ارائه کند. طبق شایعات، احتمالاً سری گلکسی S25 اولین مدلی خواهد بود که آن را دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود این سری اوایل سال آینده میلادی معرفی شود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir