بعد از آپدیت بزرگ اورواچ و تبدیل آن به اورواچ ۲، انتقادات بسیاری حول این بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن شکل گرفت. قیمت بسیار زیاد بتل‌پس بازی و ارائه‌ محتوایی که ارزشش را نداشتند، حذف لوت‌باکس‌ها و نهایتا تبدیل کوین بازی به واحد پول پریمیوم برای طرفداران قدیمی واقعا ناراحت‌کننده بود. اگرچه بلیزارد تلاش کرد تا با همکاری دیگر شرکت‌ها و برند‌های بزرگ، اسکین‌های جدیدی با الهام از ماشین‌های پورشه و یا به تازگی سری ترنسفورمرز این مشکل را جبران کند. اما آیا این محتوای پر زرق و برق واقعا ارزشش را دارد؟

فصل ۱۱ اورواچ به دست ما رسیده و محتوای خاطره‌‌انگیز Lucio Ball را در کنار یک همکاری جذاب با ترنسفورمز به بازی آمده‌اند تا رنگ و لعاب جدیدی به بازی ببخشند. لوسیو بال مثل همیشه جذاب است و بازگشت موقت آن به بازی یک اتفاق خوب محسوب می‌شود. لوسیو بال ورزشی است که به عنوان یک حالت بازی در اورواچ قرار داده شده که در طول آن می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های شخصیت لوسیو، در قالب تیم‌های سه نفره سعی کنید در مسابقات شرکت کرده و بیشترین تعداد گل را به حریف وارد کنید. کنار این بخش شاهد بازگشت وینستن والیبال هستیم که ورزش جدید اورواچ ۲ محسوب می‌شود. در کل حال و هوای ورزشی و تابستانه بازی جذاب به نظر می‌رسد و می‌تواند خاطر روزهای خوب بازی را تا حدی زنده کند.

شخصیت جدید اورواچ یعنی Juno، ماه آینده به بازی اضافه می‌شود و مثل قهرمانان گذشته، به شکل محدودی در دسترس بازیکنان قرار گرفته تا در بخش آرکید از آن استفاده کنند. شخصیت جونو به نظر قهرمان بالانس و متعادلی بوده که یک انتخاب خوب برای طرفداران کلاس ساپورت محسوب می‌شود. این شخصیت قابلیت پرواز داشته و از یک سری حلقه برای سرعت بخشیدن به حرکت اعضای تیم یا بیشتر کردن میزان آسیب وارده به حریف توسط یارهای خودی استفاده می‌کند. اگر از طرفداران کلاس ساپورت هستید، پیشنهاد می‌کنم خبر مربوط به معرفی شخصیت Juno را در ادامه مطالعه کنید. در کل اورواچ تقریبا مسیر خود را شناخته و عمدتا تلاش دارد تا به جای ارائه مودها و مراحل جدیدتر، روی ارائه‌ قهرمان‌های جدید، لوازم تزیینی و نهایتا بازگرداندن محتوای گذشته در طول مناسبت‌هایی مثل رویدادهای تابستانه تمرکز کند.

صحبت از آیتم‌های تزئینی شد و شاید بارزترین ویژگی این فصل، حضور شخصیت‌های ترنسفورمز بوده که اتفاقا با حال و هوای بازی کاملا جور درآمده است. آپتیموس پرایم به عنوان رین‌هاردت، بامبل‌بی در نقش بسشن، آرس در نقش ایلاری و نهایتا مگاترون در نقش راماترا، ترنسفورمرهایی هستند که به بازی اضافه شده‌اند.

در کنار این اسکین‌ها، ایموت‌ها، هایلایت‌ها و وویس‌لاین‌های جدیدی به بازی اضافه شده که هر یک به دنیای ترنسفورمرز اشاره دارد. نکته جالب دیالوگ‌هایی است که شخصیت‌ها به هنگام استفاده از این اسکین‌ها در طول مبارزات استفاده می‌کنند که به داستان این سری اشاره داشته و قطعا برای طرفداران ترنسفورمز واقعا جذاب خواهد بود. با این وجود، آیا خرید این اسکین‌ها را توصیه می‌کنیم؟ برای خرید پک کامل ترنسفورمرز در اورواچ لازم است تا ۵۹۰۰ واحد از پول بازی را خریداری کنید. از آن جا که پک‌ سکه داخل بازی به صورت خرد خرد قابل خرید نیست، یعنی باید یک بسته ۱۰۰۰ سکه‌ای و یک بسته ۵۰۰۰ سکه‌‌ای خریداری کنید که نهایتا چیزی حدود ۶۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

متاسفانه به عنوان یک طرفدار قدیمی، هنوز هم نمی‌توانم مثل قسمت اول، اورواچ ۲ را دوست داشته باشم. کلیت گیم‌پلی بازی در کنار کامیونیتی دوست داشتنی و سالم‌تر آن نسبت به باقی بازی‌های آنلاین، کماکان بستر خوبی برای گذراندن اوقات فراغت است. اما تغییرات انجام شده روی شخصیت‌های قدیمی به شکل عجیبی روی روند بازی تاثیر گذاشته و از طرفی عدم ارائه محتوای جدید از سوی سازندگان و تمرکز آن‌ها روی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای ناراحت‌ کننده به نظر می‌رسد و ما را نسبت به آینده یکی از تاثیرگذارترین هیرو شوترهای تاریخ نگران می‌کند.

نهایتا اما این به شما بستگی دارد که تا چه حد طرفدار ترنسفورمرز هستید و آیا حاضرید تا بسته به توضیحات داده شده، قیمت یک بازی کامل را برای خرید این پک هزینه کنید یا خیر. اما شما چطور؟ آیا خرید این بسته را پیشنهاد می‌کنید و آِیا به آینده‌ این بازی امیدوار هستید یا خیر؟ در بخش کامنت‌ها می‌توانید نظرات خود رابه اشتراک بگذارید.

کد سیزن پس این فصل توسط ناشر (اکتیویژن بلیزارد) در اختیار ویجیاتو قرار داده شده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir