اپل سرانجام نسخه وب «اپل مپس» (Apple Maps) را منتشر کرد. کاربران حالا می‌توانند از نقشه‌های اپل در مرورگرهای خود استفاده کنند.

طبق بیانیه اپل، کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از مرورگرهای سافاری و کروم در مک و آیپد و همچنین کروم و اج در کامپیوترهای ویندوزی، به اپل مپس در وب دسترسی داشته باشند.

به‌گفته اپل، نسخه وب نقشه‌های اپل فعلا یک «بتای عمومی» است و شامل نمایش مسیرها، کسب‌وکارها، مناطق موردعلاقه، راهنماها و موارد دیگر می‌شود. قرار است قابلیت‌های بیشتری، از جمله قابلیت محبوب Look Around، در ماه‌های آینده عرضه شوند. البته کاربران در حال حاضر نمی‌توانند برای دسترسی به مکان‌های ذخیره شده و راهنمای‌های سفارشی، به Apple ID خود در وب وارد شوند.

همچنین به‌گفته اپل، توسعه‌دهندگان و کسانی که از MapKit JS استفاده می‌کنند اکنون می‌توانند به نسخه وب اپل مپس لینک دهند. این کار باعث خواهد شد تا کاربران به راحتی اطلاعات مسیرها و مکان‌ها را دریافت و مشاهده کنند.

همه کاربران می‌توانند با مراجعه به beta.maps.apple.com نسخه وب اپل Maps را به زبان انگلیسی استفاده کنند. اپل می‌گوید پشتیبانی از زبان‌ها، مرورگرها و پلتفرم‌های بیشتر به‌تدریج اضافه خواهد شد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir