آنطور که توسط Gematsu گزارش شده، اخیرا Koei Tecmo سیزده دقیقه از بازی Dynasty Warriors: Origins را به نمایش گذاشته که مبارزات و مکانیک‌های کلیدی را نشان می‌دهد.

نسخه دموی گیم‌پلی جدید در حال حاضر در چندین کانال در یوتیوب در دسترس است و دارای گیم‌پلی داستان‌محور است. کات‌سین‌ها شخصیت‌های آشنا از بازی‌های قبلی مانند Zhang Jiao و Guan Yu را به نمایش می‌گذارند.

سیستم مبارزه برخی از توانایی‌های ویژه‌ای را نشان داد که در مقایسه با عناوین گذشته این سری، واقع‌گرایانه‌تر شده است. همچنین صحنه‌هایی از مکانیک‌های بلاک کردن و زوایای مختلف دوربین وجود دارد.

در پست جدیدی در توییتر، Koei Tecmo تأکید کرد که داستان این بازی «یک سال قبل از شورش Yellow Turban» اتفاق می‌افتد. همچنین بر روی یک قهرمان منفرد تمرکز دارد که مبتلا به فراموشی است.

توسعه‌دهنده Omega Force اولین بار Dynasty Warriors: Origins را در آخرین رویداد PlayStation State of Play در اردیبهشت ماه معرفی کرد. با این حال، صرفا یک تریلر سینمایی بود و تصاویری از گیم‌پلی را نشان نمی‌داد.

نسخه دموی جدید ChinaJoy 2024 همچنین هوش مصنوعی هماهنگ شده دشمنان و نقشه‌ای را نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند میدان جنگ را انتخاب کنند. همچنین اینکه چگونه بازیکنان می‌توانند برای مدت کوتاهی کنترل شخصیت‌های محبوب را به عهده بگیرند. طرفداران به طور گسترده‌ای موسیقی را تحسین کردند که نقش مهمی در نگرش محبوب سری دارد.

Dynasty Warriors: Origins در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد، اگرچه در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X|S در دسترس خواهد بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir