سری پیکسل 9 گوگل قرار است تا چند هفته دیگر معرفی شود و حالا یک ویدئوی 19 دقیقه‌ای توسط یک محتواساز روسی‌زبان از پیکسل 9 پرو XL منتشر شده است. این ویدئو را در ادامه تماشا کنید.

این ویدیو طراحی پیکسل 9 پرو XL را به ما نشان می‌دهد. هرچند که به گفته وب‌سایت اندروید آتوریتی، به نظر می‌رسد یک نمونه اولیه باشد. این گوشی را می‌توان با طرح هندسی حک شده در زیر علامت “G” پشت آن شناسایی کرد. به‌علاوه، یوتیوبر در ویدیو این دستگاه را روشن نمی‌کند و احتمال می‌دهد که حتی با اندروید بوت نشود.

با این‌حال، این ویدیو دید خوبی از طراحی پیکسل 9 پرو XL در اختیار ما قرار می‌دهد. اما بقیه ویدیو درباره شایعات مطرح درباره آن است. برای مثال، این گوشی قبلا در دنیای واقعی دیده شده و با گوشی‌های پرچمدار پیکسل 8 پرو و گلکسی S24 اولترا مقایسه شده است.

در مورد مشخصات احتمالی این گوشی، می‌توان به تراشه نسل بعدی تنسور G4 گوگل، صفحه نمایش 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح QuadHD+ و نسخه پایه 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

در بخش دوربین، سری پیکسل گوگل همواره قابلیت‌های پردازشی خوبی ارائه داده است. شایعه شده که پیکسل 9 پرو XL نیز این روند را ادامه خواهد داد. این گوشی ممکن است دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دورربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی برای زوم پیشرفته باشد. علاوه بر این، احتمالا یک دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی خواهد داشت.

در حالیکه ویدئوی حاضر نگاهی به طراحی پیکسل 9 پرو XL و شایعات مربوط به آن انداخته، باید توجه داشته باشید که این جزئیات توسط گوگل تایید نشده‌اند. بنابراین باید تا رویداد رسمی این شرکت در 13 آگوست منتظر بمانیم.

نکته: ما بخش‌های تبلیغاتی ویدئوی اصلی را حذف کرده‌ایم به همین دلیل کوتاه شده است.

 




source
کلاس یوس

توسط petese.ir