.

هتل وایت سلز رزیدنتال باتومی یک آپارتمان بزرگ و مجهز است که استراحت در اتاق‌های لوکس، گردش در باغ‌های گل و لذت‌بردن از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده را امکان‌پذیر می‌کند. این هتل، موقعیت مکانی خوبی هم دارد و علاوه‌بر چشم‌انداز خیره‌کننده دریای سیاه به بسیاری از جاهای دیدنی باتومی نیز نزدیک است. در ادامه این مطلب، اطلاعات کاملی از هتل وایت سلز رزیدنتال را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

معرفی هتل وایت سلز رزیدنتال: آرامشی از جنس طبیعت در قلب شهر

هتل White sails residential در خیابان لخ و ماریا کاچینسکی در مرکز شهر باتومی واقع شده است. ساحل باتومی در ۴۰۰متری این هتل قرار دارد و با ۶ دقیقه پیاده‌روی به آنجا خواهید رسید. به‌محض ورود به هتل وایت سلز، کارکنان خوش‌برخوردی که به دو زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند، به استقبال شما می‌آیند و فرآیند چک‌این را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

ورود به هتل وایت سلز رزیدنتال از ساعت ۱۵:۰۰ آغاز می‌شود؛ این موضوع را هنگام خرید بلیط هواپیما باتومی در نظر بگیرید. در هر حال، اگر زودتر از ساعت پذیرش به هتل برسید، وسایل شما در انبار چمدان در ایمنی کامل نگهداری می‌شود. برای تحویل اتاق و خروج از هتل نیز تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت دارید؛ بنابراین، می‌توانید در کمال آرامش و بدون عجله، صبحانه میل کنید، وسایل‌تان را جمع کنید و یا حتی کمی شنا در استخر لذت ببرید.

اتاق‌های مجلل و جادار برای هر سلیقه و نیازی

آسودگی و ظرافت را در هتل White Sails تجربه خواهید کرد. این هتل تمامی واحدهای اقامتی خود، از اتاق‌های دولوکس با بالکن گرفته تا سوئیت‌های دولوکس را به شیوه‌ای طراحی کرده است تا مهمان‌ها احساس آرامش و شادابی داشته باشند.

اگر دوست دارید هر صبح از منظره زیبا لذت ببرید، اتاق تویین دولوکس با چشم‌انداز دریا را انتخاب کنید. سوییت یک‌خوابه با تخت کویین و مبل تختخواب‌شو گزینه دیگری است که فضای کافی و انعطاف‌پذیری را به مهمانان ارائه می‌دهد. اگر همراه خانواده یا دوستان هستید، برای یک تجربه واقعا لوکس می‌توانید سوییت دوخوابه مجهز به تخت کویین و مبل تختخواب‌شو را انتخاب کنید.

اتاق سینگل استاندارد، سوییت سه‌نفره، اتاق دبل استاندارد، اتاق سینگل و دبل سوپریور و سوییت پریمیوم، برخی دیگر از واحدهای اقامتی هتل موردبحث هستند که با ظرفیت‌های ۲، ۳ و حتی ۶نفره، نیازهای هر مهمانی را پاسخ می‌دهند.

اتاق‌های مجلل و جادار برای هر سلیقه و نیازی

امکانات اتاق‌ها و سوییت‌ها

تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل وایت سایلز رزیدنتال به لوازم لوکس و مدرن و امکانات رفاهی ازجمله تخت‌های استاندارد، روتختی‌های شیک، ملحفه و بالش‌های تمیز، فرش، پرده، تلویزیون، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی و سشوار و … مجهز شده است؛ بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که اقامت‌تان در این هتل بدون دغدغه خواهد بود.

امکانات ویژه

هتل آپارتمان وایت سایلز، با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی ویژه، اقامتی آرامش‌بخش و بدون دردسر را برای همه مهمانان تضمین می‌کند. این هتل صندوق امانات دارد؛ بنابراین، اگر اشیای قیمتی و وسیله ارزشمندی به‌همراه دارید، مجبور نیستید آن‌ها را همراه خود حمل کنید. هتل وایت سلز از اشیای قدیمی شما به‌طور ایمن نگهداری می‌کند.

با اینترنت Wi-Fi موجود در تمام بخش‌های عمومی هتل وایت سایلز، می‌توانید با عزیزان‌تان در ارتباط باشید و از آخرین اخبار و رویدادهای جهان مطلع شوید. گفتنی است که اینترنت Wi-Fi در اتاق‌ها نیز به‌طور رایگان در دسترس است. براین‌اساس؛ می‌توانید در اتاق خود با آرامش در فضای اینترنت به گشت‌وگذار کنید.

در طول اقامت در هتل وایت سلز، اگر هوس میان‌وعده سریع داشته باشید، برای تهیه آن مجبور به ترک هتل نخواهید بود. این هتل دارای یک فروشگاه رفاهی است که انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. حتی اگر برخی لوازم ضروری را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید، چون می‌توانید لوازم مورد نیازتان را از فروشگاه تهیه کنید.

دیگر امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرم‌کننده هتل وایت سلز

هتل وایت سلز رزیدنتال در جهت خدمات‌رسانی بهتر و رقم‌زدن اقامتی خاطره‌انگیز، امکانات متنوعی را به شرح زیر فراهم کرده است.

  • باغ بزرگ با درختان سرسبز و گل‌های رنگارنگ
  • پارکینگ بزرگ و رایگان
  • خدمات خانه‌داری روزانه
  • رستوران (صبحانه، ناهار و شام با منوی متنوعی از غذاهای لذیذ)
  • کافه (قهوه، شیرینی، ساندویچ و سالاد)
  • رستوران پشت‌بام با چشم‌انداز پانورامایی از شهر و دریای سیاه
  • مرکز تناسب‌اندام
  • آبگرم، اسپا و سنا
  • استخر فضای باز
  • سرویس اتو
  • منطقه مخصوص سیگار کشیدن
  • تراس
  • سیستم گرمایشی در فضای عمومی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • نگهبانی ۲۴ساعته
  • دوربین مداربسته در فضاهای مشترک و در خارج از ملک

هتل لوکس باتومی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه

ویژگی‌ها و امکانات هتل وایت سلز وسوسه‌برانگیز است و هر مسافری را به خود جذب می‌کند. خبر خوب این‌که می‌توانید اقامت در این هتل را با قیمتی باورنکردنی تجربه کنید. متوسط قیمت هتل وایت سلز رزیدنتال باتومی برای هر اتاق فقط ۹۹ دلار است؛ بنابراین، در مقایسه به نرخ اتاق ۱۱۶ دلاری رایج، یکی از ارزان‌ترین هتل های باتومی محسوب می‌شود؛ بنابراین، چه با بودجه بالا به‌دنبال اقامتگاهی لوکس و مجهز باشید، چه با بودجه پایین بخواهید سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید، هتل وایت سلز انتخاب ایده‌آلی است.

جهت انتخاب آسان‌تر اتاق‌ها و سوییت‌های هتل وایت سلز باتومی، می‌توانید امکانات و نرخ این هتل را در سایت فلای تودی مشاهده کنید.

هتل لوکس باتومی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه

رزرو هتل وایت سلز رزیدنتال باتومی در سایت مرجع و به‌روز فلای تودی

هتل وایت سلز یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هنگام رزرو هتل باتومی پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد. این اقامتگاه لوکس و مدرن، ده‌ها اتاق مجهز و دل‌نشین دارد که بعضی از آن‌ها منظره چشم‌نواز دریا را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای رزرو این هتل، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی، معتبرترین آژانس مسافرتی ایران و خاورمیانه، علاوه‌بر ارائه اطلاعات و رزرو هتل های باتومی در چند دقیقه، امکان خرید بلیط هواپیما باتومی را نیز فقط با چند کلیک فراهم کرده است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

source

توسط petese.ir