اگر از پیام رسان ایرانی بله جهت گفتگو با دوستان خود استفاده می کنید، ممکن است با مشکل دانلود نشدن عکس در بله 🖼️ مواجه شده باشید.

روش هایی وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل به کار ببرید. در این مطلب از انزل وب، آموزش قدم به قدم حل مشکل باز نشدن عکس در بله را ارائه می کنیم.

چرا عکس در بله باز نمیشود؟

Why Is the Photo Not Opening in Bale App?

به طور خلاصه برای رفع مشکل دانلود نشدن عکس در بله، روش های زیر را انجام دهید:

  • تغییر دهنده آی پی را غیرفعال کنید.
  • وضعیت اتصال اینترنت را بررسی نمایید.
  • برنامه را آپدیت کنید.
  • حافظه دستگاه را خالی کنید.
  • برنامه را حذف و دوباره نصب نمایید.

در ادامه جزئیات روش های بالا و چند روش جایگزین را ارائه می کنیم.

۱- غیرفعال کردن تغییر دهنده آی پی

اگر از تغییر دهنده های آی پی بر روی گوشی خود استفاده می کنید می تواند علت باز نشدن عکس در بله باشد. زیرا این برنامه طراحی شده برای داخل کشور است و با آی پی کشورهای دیگر کار نمی کند. بنابراین از خاموش بودن تغییر دهنده آی پی در گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

۲- بررسی اتصال اینترنت

اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و اگر از اینترنت وای فای استفاده می کنید آن را به دیتای گوشی تغییر دهید و بالعکس. همچنین اعتبار بسته اینترنت خود را چک کنید و در صورت نیاز آن را شارژ نمایید. جهت اطمینان از متصل بودن اینترنتی که استفاده می کنید، یک برنامه یا سایت داخلی را باز کنید تا ببینید که اتصال اینترنت برقرار است یا خیر.

۳- بروزرسانی برنامه

برای آپدیت برنامه جهت رفع مشکل دانلود نشدن عکس در بله، می توانید در خود برنامه بله، بر روی آیکون سه خط بالای صفحه تب بزنید. در پایین صفحه و در بخشی که نسخه برنامه نوشته شده است، در صورت نیاز به آپدیت، لینک آن قابل مشاهده خواهد بود. همچنین می توانید به وب سایت بله و یا کافه بازار مراجعه کنید و آخرین نسخه را دریافت نمایید.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

۴- بررسی حافظه داخلی گوشی

اگر حافظه داخلی گوشی شما پر است، در دانلود عکس در بله با مشکل مواجه می شوید. بنابراین در صورت نداشتن فضای کافی در حافظه گوشی، اقدام به خالی کردن بخشی از آن نمایید. برای این کار می توانید فایل هایی که از آن ها استفاده نمی کنید را حذف کنید و یا کش برنامه های نصب شده در گوشی را پاک کنید.

۵- حل مشکل باز نشدن عکس در بله با حذف و نصب مجدد برنامه

برای حذف برنامه، در تنظیمات گوشی خود به بخش Apps بروید و برنامه بله را پیدا نموده و بر روی آن تب بزنید.

سپس گزینه Uninstall را انتخاب کنید تا برنامه از گوشی شما حذف شود.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

پس از اتمام عملیات حذف نصب، مجدد برنامه را دانلود و نصب نمایید و بررسی کنید که مشکل باز نشدن عکس در بله رفع شده است یا خیر.

۶- مشکلات سرورهای برنامه

چرا عکس در بله باز نمیشه؟ گاهی دلیل باز نشدن عکس در برنامه بله، مشکلات مقطعی سرورهای برنامه است. این مورد از طریق رسانه های خود برنامه به اطلاع کاربران می رسد. در صورت وجود چنین مشکلی، کاری از دست شما برنمی آید و باید صبر کنید تا مشکل از طرف برنامه رفع شود.

۷- آپدیت کردن سیستم عامل

برای آپدیت کردن سیستم عامل گوشی، بر روی گزینه Software Update در بخش تنظیمات گوشی خود تب بزنید. پس از این کار بر روی Download and install تب بزنید تا سیستم عامل گوشی را آپدیت نمایید. پس از این کار بررسی کنید که عکس در بله باز می شود یا خیر.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

برای یادگیری رفع مشکل لود نشدن عکس و ویدیو در تلگرام، مطلب حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام را دنبال کنید.

۸- پاک کردن کش برنامه برای حل مشکل باز نشدن عکس در بله

برای پاک کردن کش برنامه بله، برنامه را باز کنید و بر روی آیکون منوی همبرگری در بالای صفحه تب بزنید.

دانلود نشدن عکس در بله

تنظیمات را انتخاب کنید.

دانلود نشدن عکس در بله

بر روی گزینه مدیریت حافظه تب بزنید.

دانلود نشدن عکس در بله

گزینه جزییات بیشتر را در بخش حافظه موقت انتخاب کنید.

دانلود نشدن عکس در بله

بر روی دکمه پاک سازی تب بزنید.

دانلود نشدن عکس در بله

علاوه بر این در خود گوشی اندروید روی برنامه نگه دارید گزینه App Info را از منو باز شده بزنید، سپس در صفحه باز شده Storage را انتخاب و گزینه Clear Cache و Clear Data را بزنید.

۹- ریست تنظیمات شبکه

برنامه Settings یا تنظیمات را در گوشی خود باز کنید.

علت باز نشدن عکس در بله

General management را باز کنید.

علت باز نشدن عکس در بله

بر روی Reset تب بزنید.

علت باز نشدن عکس در بله

Reset network settings را انتخاب نمایید.

علت باز نشدن عکس در بله

سیمکارت را انتخاب و بر روی Reset settings تب بزنید.

علت باز نشدن عکس در بله

۱۰- غیرفعال کردن حالت پاور سیور گوشی

تنظیمات سریع را با کشیدن انگشتان خود روی صفحه گوشی از بالا به پایین باز کنید.

Power saving را در صورت روشن بودن، خاموش کنید.

باز نشدن عکس در بله

۱۱- خروج و ورود مجدد به اکانت

برای خروج از حساب برنامه بله، بر روی آیکون منوی همبرگری در بالای صفحه تب بزنید.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

گزینه خروج از حساب کاربری را انتخاب نمایید.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

بر روی گزینه خروج تب بزنید. پس از این کار، شما از حساب کاربری خود خارج می شوید. چت های شما در برنامه حذف نمی شود.

چرا عکس در بله دانلود نمیشه

جهت ورود مجدد به حساب بله، برنامه را باز کنید. روی شروع تب بزنید.

علت باز نشدن عکس در بله

شماره موبایل خود را وارد نمایید و گزینه دریافت کد را انتخاب کنید.

علت باز نشدن عکس در بله

پس از وارد کردن کد، به حساب کاربری خود وارد خواهید شد.

۱۲- حجیم بودن عکس

زمانی که حجم عکسی که می خواهید دانلود کنید، بالا باشد، این امکان وجود دارد که با مشکل باز نشدن عکس در بله مواجه شوید. در چنین مواقعی بهتر است به فرستنده عکس بگویید که حجم عکس را کم کند و مجدد آن را برای شما ارسال نماید.

۱۳- مسدود بودن محتوا

با توجه به اینکه برنامه بله، داخلی است، بنابراین محتوای آن نظارت می شود و ممکن است در صورت تشخیص توسط ناظران برنامه مسدود شده باشد. در این حالت شما قادر نخواهید بود که عکس دریافتی را دانلود نمایید.

۱۴- غیرفعال کردن آنتی ویروس

در مواردی که عملکرد یک برنامه دچار مشکل می شود، ممکن است که دلیل آن، وجود آنتی ویروس در دستگاه باشد. بنابراین اگر از آنتی ویروس در دستگاه خود استفاده می کنید، آن را به صورت موقت غیرفعال کنید و سپس بررسی نمایید که مشکل باز نشدن عکس در بله رفع می شود یا خیر.

۱۵- استفاده از نسخه وب برنامه

اگر پس از انجام روش های بالا موفق به رفع مشکل باز نشدن عکس در بله نشدید، بهتر است که از نسخه بله وب در گوشی و یا کامپیوتر خود استفاده کنید. در این نوع نیازی به نصب برنامه در دستگاه نیست. بر روی Login  یا ورود کلیک کنید.

وب بله

شماره موبایل خود را وارد نمایید و بر روی Submit and continue یا ثبت و ادامه کلیک کنید. سپس کدی برای شماره شما فرستاده می شود که باید آن را در بخش مربوطه وارد کنید. پس از این کار می توانید از امکانات نسخه وب بله استفاده کنید.

وب بله

۱۶- تماس با پشتیبانی بله

چنانچه پس از انجام تمام روش های بالا، مشکل باز نشدن عکس در بله رفع نشد، بهتر است با شماره تلفن پشتیبانی بله تماس حاصل نمایید و مشکل را با آن ها در میان بگذارید تا به صورت تخصصی بررسی شود. برای این کار کافی است با شماره ۰۲۱۸۳۳۸۶ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید.

سوالات متداول

محل ذخیره فایل های بله در اندروید کجاست؟

شما می توانید در بخش مدیریت فایلها، پوشه Bale را جستجو کنید تا به فایل های ذخیره شده از طریق این برنامه دسترسی داشته باشید.

چرا کد فعال سازی بله نمیاد؟

در دسترس نبودن سیمکارت، ضعیف بودن اتصال اینترنت، بسته بودن گزینه دریافت پیام از شماره ناشناس در گوشی و اختلال در سرورهای برنام از جمله مواردی است که باعث می شود کد فعال سازی بله برای شما ارسال نشود.

چگونه در بله عکس پروفایل بگذاریم؟

در برنامه بله بر روی آیکون سه خط افقی بالای صفحه تب بزنید. بر روی نام خود در بالای صفحه تب بزنید. آیکون دوربین را انتخاب کنید و تصویر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

علت ارسال نشدن عکس در بله چیست؟

پر بودن حافظه گوشی و یا کش برنامه، آپدیت نبودن برنامه، اتصال اینترنت ضعیف و فعال بودن تغییر دهنده آی پی از دلایل ارسال نشدن عکس در بله می باشد.

جمع بندی

باز نشدن عکس در بله به دلایل متعددی می تواند ایجاد شود. برای رفع این مشکل تغییر دهنده آی پی را غیرفعال نمایید. اتصال اینترنت، آپدیت بودن برنامه و سیستم عامل را بررسی کنید. همچنین می توانید حافظه کش برنامه را پاک کنید تا برنامه فضای کافی برای دانلود عکس داشته باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب، آموزش قدم به قدم حل مشکل باز نشدن عکس در بله را بررسی کردیم. با انجام این روش ها می توانید مشکل دانلود نشدن عکس در برنامه بله را رفع نمایید. اگر شما از روش دیگری جهت حل مشکل باز نشدن تصویر در بله استفاده کرده اید، آن را به ما و دیگران در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

source

توسط petese.ir