ایکس حالا سرویس پریمیوم پلاس خود را کاملا عاری از تبلیغات کرده است. ایکس که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد، چندین طرح اشتراک دارد، که یالاترین سطح آن پریمیوم پلاس نام دارد، این طرح با وجود اینکه 16 دلار در ماه هزینه داشت، شامل تبلیغات هم می‌شد.

اما حالا یک خبر خوب وجود دارد. از امروز کسانی که 16 دلار در ماه برای سرویس پریمیوم پلاس ایکس پرداخت می‌کنند، دیگر هیچ تبلیغاتی را مشاهده نخواهند کرد.

علاوه بر این، پریمیوم پلاس دارای بزرگترین ارتقا در بخش ریپلای شده و امکان نوشتن و انتشار مقالات متنی بزرگ به طور مستقیم در ایکس را فراهم کرده است. همچنین امکان دایرکت‌های رمزگذاری شده، فولدرهای بوکمارک، برگه Highlights، پشتیبانی از پست ها و ویدیوهای طولانی‌تر و ویرایش پست وجود دارد.

کاربران این سرویس همچنین می‌توانند سهمی از درآمد حاصل از ایمپرشن ارگانیک اکانت‌ها از تبلیغات و همچنین سهمی از درآمدی که ایکس از فالوورهای فعال شما با اشتراک‌های ماهانه می‌گیرد، دریافت کنند.

و مهمتر از همه این‌ها، می‌توان به علامت تیک آبی در کنار نام کاربری، دسترسی زودهنگام به Grok AI و دسترسی به X Pro، Analytics و Media Studio اشاره کرد.

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تازگی لایک‌ها را هم مخفی کرده است. این‌ها همه جزو تغییراتی هستند که پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، ثروت‌مندترین فرد دنیا در این پلتفرم ایجاد شدند. او اخیرا به یک آژانس تبلیغاتی که برخی شرکت‌های بزرگ آمریکا مشتری آن هستند با شکایت از سوی ایکس، اعلام جنگ کرده است.

برخی می‌گویند که اقدام ایکس در حذف تبلیغات در راستای همین فعل و انفعالات در برنامه‌های تبلیغاتی این پلتفرم بوده است.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir