فیلم تدفین : خلاصه داستان و معرفی و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های آن همراه با اسامی عوامل با بازی حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم تدفین

این فیلم به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده محصول سال ۱۳۹۸ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این فیلم در لوکیشن‌هایی در شهرستان دامغان مقابل دوربین رفته است و اکنون بعد ۵ سال در ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در سینماها اکران می شود.

خلاصه داستان

خیلی خنده داره … چشم‌هات رو ببندی و باز کنی ببینی بابات نیست. ببندی و باز کنی ببینی مادرت نیست. ببندی و باز کنی ببینی عشقت نیست …

خلاصه فیلم تدفین

اسامی بازیگران فیلم تدفین

  • حسین مهری
  • توماج دانش بهزادی
  • محمود نظرعلیان
  • مجید سعیدی
  • حامد طاهری
  • ایوب دمان
  • و…

حسین مهری

زاده ۲۳ آبان ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. وی تاکنون در مجموعهٔ‌های همه چیز آنجاست، نابرده رنج و زیر هشت نیز ایفای نقش کرده‌است.حسین مهری سابقهٔ هجده‌ساله در زمینه تئاتر دارد در سریال زیر هشت به معروفیت رسید و نقطه اوج موفقیت‌اش نقش سینا درسریال زمانه بود.

بازیگران فیلم تدفین

حسین مهری بازیگر نقش اصلی فیلم تدفین

مجید سعیدی

متولد ۱۳۵۴ است و از ۲۲ سالگی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و تاکنون در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته است. او در سال ۱۳۸۶ با فیلم سینمایی مهیا علاوه بر تجربه سینمایی،در جشنواره فجر ۱۳۸۶ صاحب سه جایزه شد . مجید سعیدی با سریال ارمغان تاریکی سپس با سریال تا ثریا و میکائیل و بانوی عمارت به شهرت رسید.

عوامل فیلم تدفین

دیگر عوامل

سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: محمدجعفر فرد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید: امیر صیدآبادی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: علی مهرآسا، جانشین تولید: مصطفی‌ فرد حسینی، منشی صحنه: لیلا مربی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح چهره‌پردازی: هاشم فغانی، تدوین: بابک قائم، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، آهنگساز: نیما عظیمی‌نژاد، عکاس: پیام باورصاد، طراح گرافیک: مت باکس استودیو.

source

توسط petese.ir