انواع آزمایش و صحت نتیجه آن زمانی می تواند اطمینان بخش باشد که توسط مجهزترین و به روزترین تجهیزات در آزمایشگاه های بسیار با کیفیت انجام شود. در صورتی که ساکن تهران هستید و می‌خواهید با بهترین آزمایشگاه تهران آشنا شوید، پیشنهاد ما این است که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های یک آزمایشگاه معتبر و نکاتی که لازم است در انتخاب بهترین آزمایشگاه در نظر داشته باشید بپردازیم.

بهترین آزمایشگاه تهران

ویژگی‌ های بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های تهران

در حال حاضر در استان تهران آزمایشگاه‌های زیادی وجود دارد که چه به صورت حضوری و چه در منزل، خدمات را برای مردم عزیز ارائه می‌کنند. اما همه آن‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. متاسفانه برخی از آزمایشگاه‌ها نتایج را با خطای فاحش اعلام می‌کنند و برخی دیگر از تجهیزات به روز برخوردار نیستند و همین مسئله بر روی کیفیت و نتیجه نهایی آزمایش تاثیر می‌گذارد. اما چگونه ما می‌توانیم بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ‌های تهران را بشناسیم؟ برای این منظور به چند فاکتور توجه کنید:

پیشینه فعالیت آزمایشگاه را بررسی نمایید.

مسلماً آزمایشگاه‌هایی که به مدت طولانی است در این حرفه فعالیت می‌کنند و هر روز تعداد مراجعه کنندگان آن‌ها بیشتر می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این نشان می‌دهد که چنین آزمایشگاهی توانسته است رضایت بسیاری را کسب نماید و به همین دلیل در طول سالیان رقابت با آزمایشگاه‌های دیگر، همچنان به فعالیت رو به پیشرفت خود ادامه داده است.

محیط آزمایشگاه را بررسی نمایید.

با یک نگاه کلی به محیط آزمایشگاه می‌توانید متوجه شوید که آیا بهترین آزمایشگاه تهران را انتخاب کرده‌اید یا خیر. آزمایشگاه‌هایی که محیطی کاملاً تمیز هستند؛ طراحی دکوراسیون جذابی دارند؛ تمامی کادر فعال در آزمایشگاه پوشش کاملا یکسان را استفاده می‌کنند و از طرف دیگر سیستم نوبت‌دهی کاملاً به روز و منظم است، بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

آزمایشگاه نارون

به برخورد پرسنل آزمایشگاه توجه کنید.

مسلماً یکی از ویژگی‌ های بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ‌های تهران این است که پرسنل آن کاملاً صبور و بسیار با اخلاق باشند تا مراجعه‌کنندگان دچار تنش‌های روحی نشوند. به هر حال کسانی که به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند یا درگیر یکسری بیماری‌ها هستند و یا می‌خواهند آزمایش‌های چکاپ را انجام دهند. پرسنل نباید با بدخلقی شرایط را برای آن‌ها حادتر کنند.

مقایسه‌ای بین آزمایشگاه‌های برتر داشته باشید.

قطعاً تعداد آزمایشگاه‌هایی که به عنوان بهترین و مجهزترین آزمایشگاه ‌های تهران شناخته شده است زیاد است ولی شما برای اینکه بتوانید گزینه ایده‌آلی را انتخاب کنید، باید بین رقبا مقایسه کنید.

آیا خدمات بیمه ارائه می‌شود؟

متاسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که عمده مردم به دلیل گران شدن هزینه‌ها، از انجام برخی از آزمایشات خودداری می‌کنند. حتی عمده مردم آزمایشات چکاپ در سال را انجام نمی‌دهند. اما باید بیان کنیم که بهترین آزمایشگاه تهران باید تلاش کند با تمامی شرکت‌های بیمه قرارداد منعقد نماید تا هم‌وطنان عزیز بدون دغدغه مالی بتوانند تست‌های مربوط به سلامت خود را انجام دهند. در این صورت عمده هزینه‌ها توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود و تنها مبلغ کمی از هزینه‌ها باید توسط فرد مراجعه‌کننده پرداخت گردد.

نحوه جوابدهی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه در دنیای امروز اینترنت به تمامی امور زندگی انسان راه پیدا کرده است، یک آزمایشگاه مجهز باید خدمات آنلاین را نیز ارائه کنند. یعنی برای دریافت نتیجه آزمایش، نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نباشد. به جای اینکه شما مجدداً به آزمایشگاه مراجعه کنید و ترافیک‌های سنگین را پشت سر بگذارید، نتیجه به صورت آنلاین برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

آیا خدمات در منزل انجام می‌شود؟

برخی از آزمایشگاه‌ها در کشور همانند هومکا، آزمایشگاه آرامش،  آزمایشگاه نارون و… خدمات آزمایش در منزل را ارائه می‌کنند. یعنی برخی از تست‌ها را توسط کارشناسان حرفه‌ای در منزل فرد متقاضی انجام می‌دهند. برای مثال انجام آزمایشات چکاپ در منزل، بهترین اقدامی است که توسط این آزمایشگاه ها انجام می‌شود. قطعاً چنین شرایطی به نفع مراجعه‌کنندگان است. چون شاید فرد مراجعه‌کننده به دلیل مسن بودن و یا ابتلا به برخی بیماری‌ها، توان جسمی برای حضور در آزمایشگاه را ندارد و یا اینکه نمی‌خواهد وقت خود را هدر برای مراجعه به آزمایشگاه دهد.این خدمات تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای و با تجهیزات کاملاً پیشرفته انجام خواهد شد. بنابراین هیچ تفاوتی بین کیفیت آزمایش در آزمایشگاه با کیفیت آزمایش در منزل شاهد نخواهید بود.

چرا به سراغ بهترین و مجهزترین آزمایشگاه تهران برویم؟

  •  مقرون‌ به صرفه بودن هزینه‌ها به دلیل عقد قرارداد بین آزمایشگاه با تعداد زیادی از شرکت‌های بیمه
  • اطمینان از نتیجه نهایی آزمایش به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته در آزمایشگاه
  •  حضور کادر درمان متخصص برای آنالیز نتیجه آزمایش
  • داشتن برنامه منظم برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و انجام آزمایشات طبق نوبت‌های داده شده
  •  ارائه خدمات در منزل برای انجام برخی از آزمایشات
  • امکان دریافت نتیجه آزمایش به صورت آنلاین

کلام آخر

در یک جمع‌بندی کلی اگر بخواهیم شما هم‌وطنان عزیز ساکن در تهران را با یکی از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ های تهران از نظر مراجعه کنندگان آشنا کنیم، باید به سراغ آزمایشگاه نارون برویم. کلیه فاکتورهایی که در این مطلب آورده شده اند، درمورد آزمایشگاه نارون صدق می‌کند. پس با خیال راحت تمامی تست‌های مربوط به سلامتی خود را تحت نظر این مرکز انجام دهید و نتیجه کاملاً مطمئن را دریافت نمایید.

رپورتاژ / ۳۲۲۶۸۰

source

توسط petese.ir