فیلم سوزن و نخ : خلاصه داستان و معرفی و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های آن همراه با اسامی عوامل با بازی وارون داوان،آنوشکا شارما و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم سوزن و نخ

فیلم سوزن و نخ محصول کمپانی یاش راج فیلمز و به کارگردانی شارات کاتاریا و تهیه‌کنندگی مانیش شارما است و محصول سال ۲۰۱۸ از کشور هند در ژانر عاشقانه،درام و خانوادگی است. این فیلم از ۳ بازیگر اصلی تشکیل شده که در ادامه اسامی و بیوگرافی آن ها را در حرف تازه می خوانید. نا گفته نماند فیلم سوزن و نخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از شبکه نمایش ساعت ۲۱ پخش می شود.

خلاصه داستان

ماوجی شارما مردی اهل یک شهر کوچک است که به همراه پدر، مادر و همسرش زندگی می‌کند. پدر بزرگ او در به خیاطی مشغول بود اما تجارت او در نهایت منجر به ورشکستگی شد. پدر او نیز کارمند دولت است و در آستانه بازنشستگی قرار دارد. ماوجی در مغازه چرخ خیاطی فروشی کار می‌کند اما مدام مورد تحقیر و تمسخر رئیسش قرار می‌گیرد. از سوی دیگر او خیاط بسیار ماهری است و کارهای تعمیری و خرد خیاطی را با چرخ خیاطی همسایه اشان انجام می‌دهد. روزی خانوادگی به مراسم عروسی دعوت می‌شوند و مامتا متوجه می‌شود که…..

خلاصه فیلم سوزن و نخ

اسامی بازیگران فیلم سوزن و نخ

  • وارون داوان
  • آنوشکا شارما
  • راغوبیر یاداو
  • و….

وارون داوان

زادهٔ ۲۴ آوریل ۱۹۸۷ بازیگر اهل هند است که از سال ۲۰۱۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت در بالیوود است. وارون برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در فیلم دانش‌آموز سال به کارگردانی کاران جوهر به ایفای نقش پرداخت. همچنین در روز ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ با ناتاشا دلال طراح مد ازدواج کرد.

بازیگران فیلم سوزن و نخ

وارون داوان بازیگر نقش اصلی فیلم هندی سوزن و نخ

آنوشکا شارما

زاده ۱ می ۱۹۸۸  بازیگر، تهیه‌کننده و مدل هندی است. آنوشکا حرفه‌ای را در بالیوود ایجاد کرده‌است، و یکی از محبوبترین بازیگران زن و دارای بالاترین پرداخت در هند است. او دریافت‌کننده تمجیدهای متعدد از جمله یک جایزه فیلم‌فیر (برای بازی در فیلم تا وقتی که زنده‌ام) از شش دوره نامزدی است.آنوشکا شارما در دسامبر ۲۰۱۷ با بازیکن معروف کریکت و عضو تیم ملی هند؛ ویرات کوهلی ازدواج کرد و دخترش در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱، به نام وامیکا کوهلی متولد شد .

فیلم هندی سوزن و نخ

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست.

source

توسط petese.ir