بیوگرافی روح الله دهقانی فیروزآبادی و همسرش + سوابق و عکس

بیوگرافی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

روح الله دهقانی فیروزآبادی : زادهٔ ۱۳۶۰ میبد یزد مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی روح الله دهقانی فیروزآبادی و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

روح الله دهقانی داور مسابقه میدون

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و داور مسابقه میدون است. او به اصرار مجری برنامه آواز خواند.

دکتر دهقانی فیروزآبادی ، اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و تاکنون عهده دار این سمت بوده است.

دهقانی فارغ‌التحصیل دانشکده مهندسی هوافضا است که در این رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده و بعد به عضویت هیئت علمی این دانشگاه درآمده و در کارنامه‌اش عناوینی مانند «استاد نمونه آموزشی» و «استاد نمونه پژوهشی» نیز وجود دارد.

سوابق

روح الله دهقانی فیروزآبادی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است. معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، از دیگر سوابق دهقانی است.دکتر فیروزآبادی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.تا اینکه روح الله فیروآبادی با حکم «ابراهیم رییسی»، جایگزین «سورنا ستاری» در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. سورنا ستاری از معدود معاونین باقی مانده از دولت قبل بود که امروز پس از گذشت بیش از یک سال از فعالیت دولت جدید، جای خود را به روح الله دهقانی فیروزآبادی داد. ناگفته نماند اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم «محمدمهدی طهرانچی» ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و تاکنون عهده دار این سمت بوده است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان پزشکیان شد

در ادامه جلسه امروز دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گزارش‌های مفصلی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه تحت مدیریت خود در دولت سیزدهم ارائه کردند و در پایان رئیس جمهور از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این بخش‌ها قدردانی کرد.

بیوگرافی و عکس های روح الله دهقانی

همسر روح الله دهقانی کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

همسر روح الله دهقانی

روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی طراحی صنعتی ایران ، ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش ، گفت : جا دارد یاد کنیم از رئیس جمهور شهید. من آیت الله رئیسی را تا پیش از مسوولیتم در جهاد دانشگاهی نمی شناختم. طی جلسات و گفت وگوهایی که با ایشان داشتم ، یاد دارم آن چه که از ایشان در دل من نشست ، صفای باطنی و احساس خلوصی بود که در این انسان بزرگ دیدم. خدا را شکر می کنم که در این همراهی با ایشان ، از وجود پرصفای ایشان بهره بردم و انشاءالله روح این شهید والامقام و همراهان ایشان ، قرین رحمت مأجور درگاه الهی باشد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی کیست؟

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی ، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲) ، کارشناسی ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر ، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه ، از دیگر سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

وی با بیان این که جشنواره ملی طراحی صنعتی ، یک گام مسأله محور و اثرگذار در پاسخ به یکی از مهم ترین مسائل زنجیره ارزش محصولات دانش بنیان است ، افزود : مساله طراحی صنعتی یکی از نکات جدی در بلوغ اقتصاد دانش بنیان ماست و طراحی صنعتی مناسب می تواند در رقابت ، فروش و توسعه محصولات تأثیری شگرف داشته باشد.

معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با تأکید بر این که برای توسعه اقتصاد دانش بنیان ، باید به حلقه های قبل از فناوری و بعد از فناوری توجه و زنجیره های قبلی و بعدی ارزش را مورد توجه قرار دهیم ، افزود : باید بتوانیم حلقه های متعددی را که هرکدام یک نقش اثرگذار در تجاری سازی ، فروش و صادرات محصول دارند را در کنار هم مورد توجه قرار دهیم و یک زنجیره ارزش خلق کنیم. امیدوارم شرکت های ما به این آگاهی و باور برسند که در زنجیره ارزش محصولات ، یکی از اصلی ترین حلقه های اثرگذار ، موضوع طراحی صنعتی است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد : بحث طراحی صنعتی از روز نخست مورد تاکیدم بوده و اهمیت بسیاری برای این حلقه از زنجیره ارزش محصولات دانش بنیان قائل هستم و بر همین اساس کار کریدور صادرات و فعالان مرکز طراحی صنعتی برایم بسیار جذاب و حائز اهمیت بود. بر همین اساس از این کار و حتی ایجاد مرکز مستقلی برای این کار استقبال کردم ، چرا که باور دارم طراحی صنعتی ، یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش محصولات دانش بنیان است و به کمک این حلقه است که می توانیم ادامه زنجیره را تکمیل کنیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان این که فناوری اگرچه حائز اهمیت است ، اما آن چه که مشتری را به خرید محصول سوق می دهد و با او ارتباط حسی برقرار می کند ، طراحی صنعتی است ، افزود : طراحی صنعتی به حس خریدار نهایی از محصول کمک می کند. باید به همان اندازه که ما برای توسعه شرکت دانش بنیان هزینه می کنیم و کمک های مختلفی ارائه می دهیم باید در زمینه طراحی صنعتی نیز حمایت صورت بدهیم و حلقه ها ، مجموعه ها ، کارگزاران و شرکت های طراحی صنعتی خوب را در زیست بوم حمایت کنیم.

بیوگرافی روح‌الله دهقانی

سوابق روح الله دهقانی

روح الله فیروزآبادی کیست

بیوگرافی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

رزومه و سوابق روح الله دهقانی معاون علمی ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور

تصاویر روح الله دهقانی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir