مدیرعامل ایرانسل که پیش‌تر از ستار هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات حمایت کرده بود، امروز رای اعتماد مجلس به او را تبریک گفت. ساعاتی پیش در پایان جلسه مجلس شورای اسلامی، همه وزرای کابینه پیشنهادی پزشکیان رای اعتماد گرفتند.

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل کسب رای اعتماد مجلس توسط دکتر ستار هاشمی را تبریک گفت. او در پیام خود، برای پشتیبانی و همکاری هر چه بیشتر ایرانسل با وزارت ارتباطات اعلام آمادگی کرد.

در ادامه متن این پیام را می‌خوانید:

«جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

وزیر محترم ارتباطات و فناوری‌اطلاعات

با سلام و احترام؛

رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت، در پی پیشنهاد جناب‌عالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات توسط رئیس محترم جمهوری را صمیمانه تبریک گفته و حضور حضرت‌عالی به عنوان یک شخصیت دانشگاهی با سابقه مدیریت کلان در وزارت ارتباطات در جایگاه مقام عالی وزارت را به فال نیک می‌گیرم.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، آماده پشتیبانی و همکاری هر چه بیشتر با وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، برای دستیابی به اهداف کلان برنامه هفتم توسعه و رشد اقتصاد دیجیتال است.

از خداوند منان، برای شما توفیق در راه خدمت به مردم شریف ایران، آرزومندم.

بیژن عباسی‌آرند

۳۱ مرداد ۱۴۰۳»

عباسی آرند پیش‌تر حضور ستار هاشمی در وزارت ارتباطات را به نفع اکوسیستم خوانده بود. او همچنین گفته بود «اطمینان دارم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد با کمک دولت و فعالان عرصه و حضور وی [ستار هاشمی] در قابل حل است.»

دکتر ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، برنامه‌های خود را برای کسب رای اعتماد از مجلس ارائه کرده بود. حال باید ببینیم که پس از آغاز وزارت او، این برنامه‌ها چگونه عملی می‌شوند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir