آموزش روش فعالسازی بسته اینترنت رایگان مخابرات بخاطر اربعین ۱۴۰۳ را در این بخش از مجله حرف تازه برای بسته روزانه یک گیگ اینترنت رایگان بر بستر Public-Wifi و همچنین سایت ثبت نام اینترنت رایگان ویژه اریعین ۱۴۰۳ مرور میکنیم

آموزش فعالسازی اینترنت رایگان اربعین 1403 + سایت ثبت نام و روش فعال کردن

سایت ثبت نام اینترنت رایگان اربعین ۱۴۰۳

شرکت مخابرات ایران بسته اینترنت رایگان برای زائران اربعین ۱۴۰۳ در نظر گرفته است. برای فعالسازی می توانید از ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریورماه (۱۴۰۳) با ورود به درگاه hotspot.tci.ir و با ثبت‌نام موقت در این درگاه، از یک گیگابایت ترافیک رایگان روزانه در مکان‌های عمومی مسیر پیاده‌روی اربعین بهره‌مند شوند.

شرکت مخابرات ایران با هدف مشارکت در خدمت به زائران اربعین حسینی، امکان استفاده روزانه یک گیگابایت ترافیک رایگان بر بستر Public-Wifi را برای زائران فراهم کرد.

روش فعال سازی اینترنت رایگان اربعین ۱۴۰۳

سایت ثبت نام اینترنت رایگان اربعین 1403

زائران اربعین می‌توانند از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریورماه سال جاری با ورود به درگاه hotspot.tci.ir ، و با ثبت‌نام موقت در این درگاه، از یک گیگابایت ترافیک رایگان روزانه در مکان‌های عمومی مسیر پیاده‌روی اربعین برای ثبت لحظات و خاطرات این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

راهنمای ثبت نام اینترنت رایگان مخابرات ویژه اربعین ۱۴۰۳

مشتری گرامی، با ثبت نام در این طرح رایگان می توانید از ۲۴ ساعت اینترنت با حجم ۱ گیگابایت استفاده نمایید. در بازه زمانی ۲۴ ساعت، از شروع استفاده از اینترنت، در صورت خروج از سامانه، نیازی به ثبت نام موقت مجدد در زمان بازگشت به سامانه نخواهید داشت و از طریق نام کاربری (کد ملی) و رمز می توانید مجدد به سامانه وارد شوید. شایان ذکر است هر ۲۴ ساعت، تنها یک بار امکان ثبت نام موقت وجود دارد.

مشتری گرامی، برای ثبت نام دائم پس از ورود کد ملی و لمس کلمه بعدی صفحه ورود اطلاعات شخصی به شما نمایش داده می‌شود که پس از تکمیل اطلاعات و لمس کلید بعدی به صفحه ورود اطلاعت مکانی منتقل می‌شود. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و لمس کلید ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور از طریق پیامک با سرشماره Mokhaberat برای مشترک ارسال می‌گردد.

راهنمای دریافت رمز ورود

مشتری گرامی، رمز ورود پس از ثبت نام موفق، برای شما پیامک می گردد. در صورت عدم دریافت پیامک، می توانید از لینک ارسال رمز از طریق پیام صوتی که پس از ثبت نام موفق فعال می شود، استفاده نمایید.

راهنمای ورود با حساب مخابرات

درصورتیکه قبلا به جمع خانواده بزرگ مشتریان مخابرات پیوسته اید و دارای یکی از سرویس های اینترنتی (ADSL، VDSL، FTTH) مخابرات می باشید، جهت ورود می توانید با نام کاربری و کلمه عبور سرویس خود وارد شبکه وای فای شوید

source

توسط petese.ir