بازی Capcom’s Monster Hunter Wilds در سراسر Gamescom غوغا به پا کرده و یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌ها را به خود اختصاص داده است. با این وجود افرادی که بازی‌ را در طول مراسم تجربه کرده‌اند، اعلام کردند که ظاهرا این بازی محدود به اجرای ۳۰ فریم در ثانیه است.

شرکت‌کنندگان نمایشگاه گیمزکام می‌توانند با اجرای نسخه دموی بازی که در سالن نمایش قرار داده شده، بخش‌هایی از این بازی را تجربه کنند. به گفته بازیکنانی که از نسخه‌های کنسولی استفاده کرده‌اند، این دمو به شکل۶۰ فریم در ثانیه اجرا نمی‌شود و ظاهرا بازی روی حالت ۳۰ قفل است. وقتی از بازیکنان در رابطه با تنظیمات گرافیکی بازی پرسیدیم، مشخص شد که در حال حاضر امکان سوییچ میان حالت رزولوشن و فریم ریت وجود ندارد.

شایان ذکر است که Monster Hunter World و Monster Hunter Rise هنگام راه اندازی برای کنسول‌های پایه خود روی عملکرد ۳۰ فریم در ثانیه محدود بودند. با این حال باید گفت که این تجربه صرفا یک نسخه آزمایشی بوده و نباید بازی نهایی را با این معیار سنجید.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتشر خواهد شد.

source

توسط petese.ir