بیوگرافی مهروز ساعی مربی تکواندو + زندگی شخصی و همسرش به همراه سوابق

بیوگرافی مهروز ساعی

مهروز ساعی  : هروز ساعی بنه‌کهل زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۶۳ تکواندوکار ایرانی است که در حال حاضر در تیم ملی تکواندو زنان ایران به عنوان مربی مشغول به فعالیت است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی مهرورز ساعی و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی مهروز ساعی مربی تکواندو + زندگی شخصی و همسرش به همراه سوابق

مهرورز ساعی دارای مدرک درجه یک مربیگری بین‌المللی و مدرس رسمی فدراسیون تکواندو است  همچنین مدرک درجه دو داوری را داشته و دارای دان ۶ تکواندو ایران و ۵ کوکی‌وان بین‌المللی است.

سوابق

مهرورز ساعی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ مدال برنز را در وزن ۷۲ کیلوگرم به دست آورده است. ساعی در آخرین مجمع فدراسیون تکواندو به عنوان کارشناس خبره زنان مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. ساعی که تجربه کسب مدال طلا در مسابقات کشوری را هم در کارنامه خود دارد، دارای مدرک درجه یک مربیگری بین‌المللی و مدرس رسمی فدراسیون تکواندو است.  او در حال حاضر در تیم ملی تکواندو زنان ایران به عنوان مربی مشغول به فعالیت است. مهرورز ساعی که در المپیک ۲۰۲۴ حضور داشت به علت موفیت مبینا نعمت زاده توانست به شهرت زیادی برسد.

نسبت مهرورز ساعی با هادی ساعی چیست

مهرورز ساعی خواهر هادی ساعی تکواندوکار و مربی تکواندو است. هادی ساعی نیز در المپیک ۲۰۲۴ حضور داشت و موفقیت زیادی هم به دست آورد.

بیوگرافی مهروز ساعی

همسر مهرورز ساعی کیست

همسر اول خانم ساعی حسن دهفولی بود که بعد از طلاق با مجید انصاری نامزد کرد و ازدواج سوم نیز حمید رضا قلی پور عضو تیم اسبق ملی وشوو بود که این ازدواج نیز منجر به طلاق گردید. ناگفته نمان ایشان یک فرزند از همسر آخر خود دارند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد

همسر مهرورز ساعی

سوابق مهرورز ساعی

نسبت مهرورز ساعی با هادی ساعی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir