فیلم تعقیب سایه ها فیلمی ایرانی به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۶۹ ساخته شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در ادامه به معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تعقیب سایه ها همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم سینمایی تعقیب سایه ها محصول ایران و بیوگرافی نقش ها و زمان پخش در شهریورماه ۱۴۰۳ و دانلود کامل می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تعقیب سایه ها (ایرانی) +‌خلاصه داستان

توضیحات فیلم

فیلم سینمایی تعقیب سایه ها (chasing shadows) فیلمی جنگی در ژانر دفاع مقدس به کارگردانی علی شاه حاتمی و نویسندگی رضا متقیان ساختهٔ کشور ایران در سال ۱۳۶۹ است. این فیلم برای اولین بار در سال ۶۹ در سینماهای ایران اکران شد و در همان زمان مورد توجه قرار گرفت. مواد مخدر و بمب گذاری های دهه ۶۰ داستان این فیلم را تشکیل می دهد. فیملنامه فیلم تعقیب سایه ها توسط رضا متقیان به رشته تحریر درامده و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده سید محسن جاهد، رویا شریف می باشد.

در «فیلم تعقیب سایه ها» بازیگرانی مانند “جعفر دهقان، غلامرضا علی اکبری، سید جواد هاشمی، حسن عباسی، حافظ محمدی، روح‌الله برادری” ایفای نقش کردند.

بازیگران فیلم تعقیب سایه ها

اسامی بازیگران فیلم تعقیب سایه ها (سینمایی) با نقش ها و عکس و دانلود کامل عبارتنداز:

“جعفر دهقان، غلامرضا علی‌اکبری، سید جواد هاشمی، حسن عباسی، حافظ محمدی، حسین حسین‌خانی، رضا توکلی، محمد فقیهی، روح‌الله برادری، داوود زم، مسعود خلج، مطهره فرهنگ، رحیم بابایی، حبیب‌الله رجبعلی، مهدی مجتهدی، احمد مولایی، حمید مقدم، سید جلال طباطبایی، حسین کیانی، مرتضی رحمانی، کیومرث ابراهیمی، سوسن امیرحسینی،مهوش رحیمی، حسین فلاح، مهرداد ژورک، علی توکلی، محمدباقر سیدی، علی قاسمی، ابراهیم شجاعی، امین‌الله جعفربگلو، ناصر فروغ” که از بازیگران این فیلم می باشند.

بیوگرافی بازیگران فیلم تعقیب سایه ها

خلاصه داستان و بازیگران فیلم تعقیب سایه ها

«فیلم تعقیب سایه ها» فیلمی در ژانر جنگی – دفاع مقدس، به کارگردانی «علی شاه حاتمی» و محصول سال ۱۳۶۹ کشور ایران است. تعقیب سایه‌ها با محوریت دفاع مقدس تولید شده و بمب گذاری های دهه ۶۰
را روایت می کند.

خلاصه داستان و بازیگران فیلم تعقیب سایه ها

در خلاصه داستان فیلم تعقیب سایه‌ها آمده:

در پی وقوع انفجار خودرویی ارشد گروه تحقیق پلیس شروع به کار کرده و با کمک یکی از مجروحان حادثه هویت و شمارهٔ خودروی عامل اصلی بمب‌گذاری (تیمور ایده‌لو) شناسایی می‌شود. تیمور که سال گذشته در جریان توزیع مواد مخدر دستگیر شده بود به ده سال زندان در دادگاه سنندج محکوم شده ولی به قید ضمانت آزاد و متواری می‌گردد. با مراجعهٔ پلیس به شخص ضامن، سایر دوستان تیمور از جمله فردی به‌نام بهرام شناسایی می‌شوند. بمب‌گذاری توسط تیمور در خودروی دیگر و انفجار یکی از آن‌ها که باعث کشته شدن دو تن از مأموران خنثی‌سازی می‌شود پلیس را در یافتن عوامل بمب‌گذاری از جمله تیمور، مصر می‌سازد. محل اصلی عاملان انفجار شناسایی می‌شود و ساکنان آن محل به‌جز تیمور دستگیر می‌گردند. تیمور که برای اجرای نقشهٔ خود جهت بمب‌گذاری در نقطهٔ دیگر شهر از خانه خارج شده بود، تحت تعقیب قرار می‌گیرد. سرانجام پروندهٔ بمب‌گذاری با کشته شدن یکی دیگر از اعضای پلیس، کشته شدن تیمور و خنثی شدن بمب چهارم بسته می‌شود.

گروه تحقیق پلیس بخاطر انفجار یک خودرو شروع به کار میکند که با کمک مجروح حادثه و شماره پلاک خودرو نام عامل بمب گذاری مشخص میشود…

در نقطه ای از تهران بمبی که توسط عوامل ضد انقلاب کار گذاشته شده، منفجر می شود. دهنوی مامور رسیدگی به این موضوع می شود. او ضمن پیگیری موضوع، بمب دیگری را پیدا می کند. وقتی خنثی سازی بمب دوم به پایان می رسد بمب دیگری کشف می شود که تا انفجار فاصله ای ندارد و …

عوامل تولید

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از؛

کارگردان علی شاه‌حاتمی
نویسنده رضا متقیان
موسیقی فریبرز لاچینی
فیلم‌بردار محمد درمنش
تدوین‌گر مهرزاد مینویی

بازیگران فیلم تعقیب سایه ها 2

کارگردان: علی شاه حاتمی
تهیه کننده: سید محسن جاهد، رویا شریف
مدیرفیلمبرداری: محمد درمنش
مدیر تدارکات: محسن صابری
صدابردار: محسن روشن
طراح گریم: فرید کشن فلاح
مدیرتولید: روح اله برادری
عکس: حافظ احمدی

بازیگر نقش تیمور در فیلم تعقیب سایه ها

جعفر دهقان

جعفر دهقان (زادهٔ ۲۱ فروردین ۱۳۳۹) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

تحصیلات او دیپلم هنرستان فنی است. او بازیگری را از دهه ۵۰ با تئاتر شروع کرد و پس از آن سینما را از سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم توجیه و حضور در تلویزیون را در سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه مردان آنجلس در نقش ماکسیمیلیانوس آغاز کرد و با همین نقش در بین مردم شناخته شد. از دیگر نقش‌های ماندگار وی بازی در نقش پوتیفار (عزیز مصر) در سریال یوسف پیامبر و مصعب بن زبیر در سریال مختارنامه است. او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله یاس‌های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت.

جواد هاشمی

بازیگران فیلم تعقیب سایه ها 3

سید جواد هاشمی بازیگر: سید جواد هاشمی از هنرمندان مشهور اهل ایران است که در سال ۱۳۴۴ در محلهٔ نواب تهران متولد شد. خانوادهٔ او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده بودند. وی تحصیلات خود را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد.

حسن عباسی

حسن عباسی (زادهٔ ۳۱ تیر ۱۳۳۹، تهران) بازیگر ایرانی است. او کار در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم «تعقیب سایه‌ها» به کارگردانی «علی شاه حاتمی» شروع کرد.

source

توسط petese.ir