پژواک ایمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه ۶۰ در تهران بوده و اینروزها با بازی در نقش حمید فرنهاد در سریال زهم کاری ۳ انتقام خوش درخشیده است. در ادامه بیوگرافی کامل پژواک ایمانی در نقش حمید فرنهاد در سریال زخم کاری ۳ انتقام کیست را با هم در مجله حرف تازه مشاهده کنیم.

بازیگر نقش حمید در سریال زخم کاری 3 کیست +‌بیوگرافی پژواک ایمانی

بیوگرافی کامل پژواک ایمانی

پژواک ایمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه ۶۰ در تهران است. این بازیگر جوان در سریال زخم کاری ۳ نقش رسول و در سریال رهایم کن نقش شاهین را بازی کرده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

پژواک ایمانی درباره زندگی شخصی و هنری خود گفته: من در تهران به دنیا آمدم و از سال ۶۹ به کانادا رفتم و رشته تحصیلی‌ام هیچ ربطی به سینما نداشت، اما به هنر علاقه‌مند بودم. قدرت تخیل بالایی دارم و نقاشی و عکاسی می‌کردم. به صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشیدم و عکاسی هم می‌کردم. بیشتر سعی می‌کنم تصویر‌های ذهنی که دارم را نقاشی کنم یا عکاسی.

سریال طوبی 1

او در ادامه می گوید: حدود ۹ سال پیش برای اولین بار تجربه حضور جلوی دوربین را در یک سریال تلویزیونی کسب کردم و پس از آن در سالهای متوالی بعد از ایفای نقش در دو سریال تلویزیونی دیگر، به سینما ورود کردم. در این سال‌ها شانس همکاری با سینماگرانی باتجربه را داشتم که برای من تجربیاتی ارزنده بودند. اولین نقش کوتاه سینمایی خود را با کاری از علیرضا امینی به نام «من دیوانه نیستم» تجربه کردم و علاوه بر آن مقابل دوربین کارگردان‌هایی چون مسعود اطیابی، امید آقایی و شاهد احمدلو حاضر شده‌ام. سریال «رهایم کن» اولین تجربه نمایش خانگی من بود و در این سریال با نقش شاهین جلوی دوربین رفتم که بازخورد خوبی برای من داشت و پس از آن حدود یکسال منتظر ماندم و سپس به تیم سریال «زخم کاری» پیوستم.

بیوگرافی پژواک ایمانی در نقش حمید در سریال زخم کاری ۳ انتقام

سوابق

پژواک ایمانی، بازیگر تئاتر است و از دهه ۹۰ وارد حوزه هنری شده است. اصالتا اهل گرمسار است. از ۸ سالگی برای تحصیل به کشور کانادا رفت و بعد از فارغ التحصیلی به وطن بازگشت.

بازیگر نقش حمید در سریال زخم کاری ۳ کیست

بازیگر نقش حمید در سریال زخم کاری 3 کیست

پژواک ایمانی در طول مسیر زندگی هنری خود، توانسته در حوزه بازیگری و کارگردانی آثار ماندگاری مانند فیلم راند چهارم و ورود و خروج ممنوع، من دیوانه نیستم ، شکلات تلخ، دینامیت، ورود و خروج ممنوع و مورچه خوار اجرا کند.

او در سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسنی نقش شاهین را بازی کرده و پیش از آن در سریال سودا بازی کرده بود

زخم کاری ۳ سومین حضور پژواک ایمانی در شبکه نمایش خانگی در نقش حمید فرنهاد به کارگردانی محمدحسین مهدویان می باشد.

پژواک ایمانی در نقش حمید فرنهاد در سریال زخم کاری ۳ انتقام 1

ایمانی در سینما نیز در فیلم راند چهارم و ورود و خروج ممنوع حضور داشته است. او در سال ۱۳۹۵ با فیلم من دیوانه نیستم وارد سینمای ایران شد و تاکنون در فیلم هایی مانند شکلات تلخ، دینامیت، ورود و خروج ممنوع و مورچه خوار بازی کرده است.

ازدواج و همسر

این بازیگر تجربه بازی در تلویزیون را نیز دارد و در سریال هست و نیست در سال ۱۳۹۶ و سریال رهایم کن حضور پیدا کرد بعد از آن نقشی کوتاه در سریال سودا داشت.

پژواک ایمانی در زخم کاری

وی درباره تجربه باری در نقش حمید فرنهاد در سریال «زخم کاری ۳» گفت: «آنچه بازی می‌کنم را پیش‌تر در ذهنم تصور کرده‌ام. من زندگی سختی داشتم و در میدان بازیگری، زخمی کاری به زندگی سخت دوران بچگی‌ام زدم.»

نقش حمید در فصل بعدی «زخم کاری» نیز حضور دارد و فکر می‌کنم فصل بعدی این سریال هم بتواند نظر مخاطبان خود را جلب کند. در حال حاضر در حال صحبت درباره حضور در یک فیلم سینمایی هستم که به زودی فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

بازی در زخم کاری و کار کردن با این کارگردان خیلی تجربه خوبی برای من بود؛ کار کردن با فردی که اینقدر روی کار تسلط و سواد کاری را دارد بسیار هیجان‌انگیز است

بازیگر نقش حمید در سریال زخم کاری 3 کیست +‌بیوگرافی پژواک ایمانی

پژواک ایمانی در زخم کاری

وقتی حضور در سریال «زخم کاری ۳» به من پیشنهاد شد شخصیت حمید فرنهاد برایم حاوی جذابیت‌هایی بود که شاید ریشه در دوران کودکی من داشت و به تجربیات شخصی من از زندگی مربوط می‌شد و به این شخصیت نزدیک بود. این کاراکتر شخصیتی پرکار و کوشا است که همواره سرگرم کار خودش بوده و تا زمانی که پدرش کشته نشده، زندگی آرامی داشته و حتی در سریال می‌بینیم که الگویی برای برادرش است.

source

توسط petese.ir