Warner Bros. Games بازی جدید Harry Potter: Quidditch Champions به‌تازگی عرضه کرده و با استقبال خوبی از سوی کاربران استیم هم مواجه شده است. 

تعداد بازیکنان همزمان Harry Potter: Quidditch Champions هنوز چندان اوج نگرفته و در زمان نگارش این مطلب تنها ۶۵۷۴ پلیر دارد. با این وجود استودیوی Unbroken با پشتیبانی خوب و برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای محتوای پس از عرضه می‌تواند موفقیت پروژه خود را تضمین کند.

فصل صفرم با نام Quidditch Tryouts از پاییز امسال آغاز می‌شود و دو رویداد ویژه شامل رویدادی با تم Hogwarts Legacy و جشن هالووین در ماه اکتبر را به بازی اضافه می‌کند. در زمستان ۲۰۲۴، فصل اول با نام Defence Against the Dark Arts آغاز خواهد شد و دو رویداد جذاب دیگر یعنی Holidays at Hogwarts و Yule Ball را به بازی می‌آورد.

بازی Harry Potter: Quidditch Champions

در حالی که ممکن است برخی از این رویدادها به تأخیر بیفتند، استودیوی سازنده وعده داده است که محتوای بیشتری در راه است. نقشه راه Harry Potter: Quidditch Champions می‌تواند شامل رفع  مشکلات فنی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید هم باشد، بنابراین اخبار این بازی را باید به صورت مرتب دنبال کرد. 

این بازی در حال حاضر تنها روی پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز با ویژگی 6v6 PvP در دست توسعه است.

source

توسط petese.ir