بیوگرافی فائزه دولتی و همسرش وحید ایمانی +‌عکس و سوابق شغلی

فائزه دولتی کیست ؟

فائزه دولتی متولد دهه ۶۰ در شهر ری ژیمناست و سیاستمدار ایرانی می باشد که در حال حاضر به عنوان مشاور و دستیار ویژه معاون اول پزشکیان مشغول فعالیت است. او در شهریور ۱۴۰۳ از سوی محمدرضا عارف به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شد. اما فائزه دولتی کیست؟ بیوگرافی کامل چهارمین وزیر در دولت پزشکیان و همسرش را می خوانید.

بیوگرافی فائزه دولتی و همسرش وحید ایمانی +‌عکس و سوابق شغلی

بیوگرافی فائزه دولتی

فائزه دولتی مشاور و دستیار ویژه معاون اول پزشکیان متولد دهه ۶۰ در شهر ری است. او ژیمناست و سیاستمدار ایرانی می باشد که در شهریور ۱۴۰۳ به عنوان چهارمین زن در دولت چهاردهم به ریاست مسعود پزشکیان منصوی شد.
خانم دولتی چهارمین زن در دولت مسعود پزشکیان است. پیش از این شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی و زهرا بهروز آذر معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وارد کابینه رئیس جمهور شدند.

بیوگرافی فائزه دولتی

سوابق

فائزه دولتی میاب عضو زن شورای اسلامی شهر تهران بوده و دبیری کمیته اجتماعی شورای شهر چهارم تهران را در کارنامه خود دارد.

خانم دولتی اصلاح طلب و عضو بنیاد امید ایرانیان بوده و همچنین از نامزدهای فهرست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۰ بود.

همچنین ایشان یکی از ورزشکاران ژیمناستیک کار کشورمان است که اینروزها وارد سیاست شده و در دولت چهاردهم پست و مقام گرفته است. او یکی از چهره‌های مطرح ژیمناستیک در ایران بوده و سالها در رشته ژیمناستیک فعالیت کرده و توانسته در مسابقات داخلی و بین‌المللی مدال‌های متعددی را کسب کند.

بیوگرافی وحید ایمانی همسر فائزه دولتی

فائزه دولتی مشاور و دستیار ویژه معاون اول پزشکیان کیست

محمدرضا عارف در حکمی فائزه دولتی را به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور منصوب کرد.
در این حکم آمده است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربیات ارزنده و سوابق موفق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “مشاور و دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور” منصوب می شوید.
امید است ضمن توجه کامل به اصول مبنایی دولت چهاردهم و با همفکری و تعامل کامل با رئیس دفتر محترم معاون اول رئیس جمهور، زمینه ارتقاء عملکرد و پویایی بیشتر را فراهم سازید.
از خداوند متعال توفیق شما را در راه خدمت به مردم شریف کشورمان و نیل به اهداف موردنظر و ارائه راهکارهای ثمربخش در جهت تمشیت بهتر دولت وفاق ملی و انجام وظایف محوله، مسئلت می کنم.

فائزه دولتی مشاور و دستیار ویژه معاون اول پزشکیان کیست

ازدواج و همسر

فائزه دولتی همسر وحید ایمانی روزنامه‌نگار است.

سوابق اجرایی و مدیریتی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۷ تهران
عضو علی‌البدل شورای شهر تهران در دوره چهارم
عضو اصلی هیات مدیره سپهر نقشینه از تاریخ
عضو علی البدل هیات مدیره امید ایرانیان از
مدیرعامل دیاموند تابان شهر فرودگاهی از
عضو هیات مدیره موسسه گنبد بلورین هنر
نائب رئیس هیات مدیره مدیریت آرمانی
عضو هیات مدیره انجمن هنر و اندیشه ایرسا

source

توسط petese.ir