امروز برای اولین بار تصاویر رسمی رد مجیک گیمینگ پد منتشر شده است که طراحی خاص آن را به ما نشان می‌دهند. اگرچه مشخصات این تبلت‌ها هنوز رسما اعلام نشده‌اند، می‌دانیم که رد مجیک آن‌ها را با تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون عرضه می‌کند. در تصاویر منتشر شده بخش‌هایی از بدنه تبلت طراحی شفافی دارد که قسمت‌هایی از بورد را نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی رد مجیک گیمینگ پد

رد مجیک قصد دارد دو تبلت گیمینگ معرفی کند که طبق گزارش‌ها، این دو مدل به‌ترتیب دارای صفحه‌نمایش 10.9 و 12.4 اینچی خواهند بود. حالا تصاویر رسمی آن‌ها قبل از رونمایی منتشر شده است. به احتمال زیاد هر دو تبلت طراحی یکسانی خواهند داشت و فقط در برخی مشخصات مانند اندازه نمایشگر، تراشه و ظرفیت باتری متفاوت خواهند بود.

رد مجیک تایید کرده است که تبلت رد مجیک گیمینگ پد در دو رنگ عرضه خواهد شد: Deuterium Transparent Silver Wing و Deuterium Transparent Dark Night. در پنل پشتی رد مجیک گیمینگ پد یک ماژول دوربین برجسته دیده می‌شود که در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک فلاش LED و نورپردازی RGB در داخل آن قرار دارند.

زیر آن، یک نوار شفاف عمودی وجود دارد که روی آن متونی مانند “Cooling System” و “Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version” و “Red Magic” حک شده و یک طراحی بورد مداری در پس‌زمینه وجود دارد. در لبه پایینی تبلت یک جفت اسپیکر، یک میکروفون و یک درگاه USB-C به چشم می‌خورد.

طبق تصاویر رسمی رد مجیک گیمینگ پد، در لبه سمت راست آن یک دکمه پاور، یک دکمه نامشخص دیگر و یک جفت میکروفون وجود دارد. به نظر می‌رسد در لبه سمت چپ آن کانتکتورهایی برای وصل کردن صفحه کلید تعبیه شده است. در پنل پشتی تبلت نیز لوگوی برند در مرکز آن حک شده است.

مشخصات رد مجیک گیمینگ پد (شایعه شده)

طبق شایعات، این تبلت از یک نمایشگر 10.9 اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره خواهد برد. همچنین در داخل آن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 لیدینگ ورژن، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 10100 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی استفاده خواهد شد.

این تبلت دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین ممکن است دارای قابلیت‌های دیگری مانند بدنه فلزی، فن خنک‌کننده داخلی، لوله حرارتی سه‌بعدی و مجرای هوای سه‌بعدی داخلی باشد.

انتظار می‌رود که نسخه دیگر آن با نمایشگر 12.4 اینچی LCD مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. ابن نسخه همچنین ممکن است باتری بزرگتری داشته باشد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir