سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم 1403 + خلاصه داستان

این سریال به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط ونگارش فیلمنامه این سریال توسط محمد بهشتی، سامان سالور و آزاده محسنی انجام گردیده است و در آخر نیز توسط عبدالحسن برزیده بازنویسی شده است و محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر جنگی،اجتماعی و خانوادگی است. سریال پرواز در ارتفاع صفر بسیار پر طرفدار بود در زمان پخش خودش و قرار است مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود. برای اطلاع از ساعت دقیق همراه ما باشید.

از جمله بازیگران سریال می توان به بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده :  خانواده رزمندگان و اثرات جنگ در زندگی رزمندگان و خانواده های آنها است. کیومرث که خلبان یک جنگنده است و دوست او فریدون همکار او و خلبان است . این دو خلبان هر دو متاهل هستند و همسر کیومرث شیرین است . کیومرث و شیرین به تازگی ازدواج کرده اند . شیرین ناراحتی قلبی دارد و بخاطر پروازها و ماموریت کیومرث که در جنگ است دچار استرس و ناراحتی قلبی می شود . به همین دلیل ماموریت های کیومرث برای بیماری او خوب نیست . حالا کیومرث بر سر دوراهی قرار گرفته است که بین پرواز و همسرش کدام گزینه را انتخاب کند…

زمان پخش سریال پرواز در ارتفاع صفر

زمان پخش سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم

این سریال ۷ قسمتی از ۸ شهریور ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ صبح و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir