شرکت ایسر از کنسول دستی Nitro Blaze 7 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد که از مشخصات جذابی همچون نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS بهره می‌برد.

این محصول رقیب کنسول‌های دستی ROG Ally ایسوس، استیم دک و Legion Go از شرکت لنوو محسوب می‌شود که به یک نمایشگر ۷ اینچی IPS با وضوح Full HD مجهز شده است و قادر به ارائه نوخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت می‌باشد. کنسول دستی Nitro Blaze 7 ایسر همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند که موجب کاهش پارگی و توقف‌های ناگهانی تصویر می‌شود.

شرکت ایسر از تراشه هشت هسته‌ای AMD Ryzen 7 8840HS با پردازنده گرافیکی Radeon 780M در کنسول دستی Nitro Blaze 7 استفاده کرده است که دارای حداکثر کلاک ۲.۷ گیگاهرتزی و ۱۲ واحد پردازشی می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسول را با حداکثر ۲ ترابایت حافظه M.2 NVMe SSD نسل چهار و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x سفارش دهند.

کنسول دستی Nitro Blaze 7 همچنین از دکمه‌های فیزیکی، D-pad، ضربه‌گیرها، تریگرها و دکمه‌های شانه‌ای برخوردار است؛ علاوه‌بر این، بهره‌مندی از ویندوز ۱۱ ویژگی دیگر این کنسول محسوب می‌شود. با این حال، شرکت ایسر هنوز قیمت و تاریخ عرضه کنسول دستی خود را اعلام نکرده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir