Black Myth: Wukong چند هفته‌ای است که منتشر شده و به اندازه کافی محبوب است، حتی اگر موفقیت در کشورهایی غیر از چین مدتی طول بکشد. در داده‌های اخیر منتشر شده توسط VG Insights، تخمین زده می‌شود که ۷۶ درصد از همه بازیکنان اهل چین هستند، در حالی که تنها ۶ درصد در ایالات متحده هستند.

اگرچه این امر مانع از موفقیت بازی از نظر مالی نشده است. همین پلتفرم جمع‌آوری داده، تخمین زده که Black Myth: Wukong از ۸۸۰ میلیون دلار درآمد ناخالص در استیم فراتر رفته است و از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۸ میلیون نسخه فروخته است.

دریافت داده از Steam بسیار آسان است و به همین دلیل است که معمولا به عنوان یک پلتفرم نماینده برای سنجش علاقه یا عملکرد هر بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای Black Myth: Wukong، داده‌های گرفته شده از استیم گویای حرف‌های زیادی است، VG Insights ادعا می‌کند که این بازی از زمان انتشار تقریبا ۱ میلیارد دلار درآمد ناخالص داشته است.

Black Myth

در آمارهای بیشتر، تخمین زده شد که میانگین زمان بازی کردن در حدود ۳۱.۹ ساعت شناور است. در جدول امتیازات، Black Myth: Wukong به عملکرد فوق‌العاده خوب خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مقاله با حدود ۱ میلیون بازیکن همزمان، یک عدد خیره‌کننده برای یک عنوان تک‌نفره دو هفته پس از عرضه است.

مدت زیادی طول می کشد تا Black Myth: Wukong شروع به محو شدن کند، به خصوص که به نظر می‌رسد استودیو Game Science، توسعه دهنده بازی، قصد دارد DLC و شاید حتی یک دنباله را منتشر کند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir