.

هتل شرایتون لونت استانبول، یکی از هتل‌های پنج‌ستاره‌ این شهر است که در قلب منطقه‌ لوکس و تجاری لونت واقع شده است. این هتل که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد، با ارائه امکانات ممتاز و خدمات بی‌نظیر به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی به‌یادماندنی در استانبول شناخته می‌شود. با انتخاب هتل شرایتون لونت برای اقامت، تجربه‌ای خاص و تعطیلاتی جذاب و خاطره‌انگیز در انتظار شما خواهد بود.

امکانات عمومی و خدمات هتل شرایتون لونت

در هتل شرایتون استانبول لونت، طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل مسافران می‌توانند از خدماتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته استفاده کنند. بخش پذیرش هتل نیز با ارائه خدماتی نظیر رزرو تور، کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان، خدمات چک‌این- چک‌اوت، تجربه‌ای راحت و بی‌دغدغه را برای مهمانان فراهم می‌کند.

این هتل به‌طور ویژه برای مهمانان با نیازهای خاص بهینه‌سازی شده است. همچنین، امکانات دیگری نظیر خدمات خانه‌داری رایگان، نگهداری از کودک، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، صندوق امانات، سالن زیبایی، خشک‌شویی و اتوکشی در هتل شرایتون قابل دسترسی خواهند بود. تیم حرفه‌ای هتل به زبان‌های ترکی، انگلیسی، فرانسه و آلمانی مسلط هستند و به بهترین نحو ممکن از مسافران پذیرایی می‌کنند.

خدمات کرایه خودرو و امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی و همین‌طور سالن برگزاری همایش این هتل را به گزینه‌ای عالی برای سفرهای کاری و تفریحی تبدیل می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان هتل شرایتون به جاذبه‌های گردشگری، رزرو این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت خواهد بود. با رزرو هتل استانبول می‌توانید اقامتی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کرده و از تمامی امکانات رفاهی هتل بهره‌برداری کنید.

امکانات عمومی و خدمات هتل شرایتون لونت

امکانات تفریحی هتل شرایتون لونت استانبول

هتل Sheraton Istanbul Levent با ارائه امکانات تفریحی ممتاز، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به این شهر هستند. در این هتل، مهمانان می‌توانند از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده استفاده کرده و در محیطی آرامش‌بخش شنا کنند.

فضای باغ و تراس هتل برای استراحت و لذت بردن از هوای تازه مناسب است. برای علاقه‌مندان به تناسب‌اندام، باشگاه ورزشی مجهز هتل آماده ارائه خدمات است. امکانات دوچرخه‌سواری نیز در هتل دسترس قرار دارد. در پایان روز مسافران می‌توانند به مرکز اسپای هتل سر بزنند و از خدماتی نظیر سونا، جکوزی و خدمات ماساژ برای ریلکسیشن و تجدید انرژی استفاده کنند. با رزرو بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به‌راحتی به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا سفر کرده و از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این شهر لذت ببرید.

اتاق‌های هتل شرایتون لونت و امکانات موجود در آن‌ها

هتل شرایتون استانبول لونت با دارا بودن واحدهای اقامتی زیبا و مدرن، به‌عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی ممتاز در استانبول شناخته می‌شود. در این هتل، انواع اتاق‌ها با امکانات و تجهیزات متنوع وجود دارد که سلیقه و نیازهای همه مسافران را پوشش می‌دهند. اتاق‌های این هتل با مبلمان لوکس و طراحی دکوراسیون شیک، فضایی راحت و دلپذیری را برای مهمانان فراهم می‌آورند. بسیاری از اتاق‌های هتل پنجره‌های بزرگی دارند که چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای از شهر استانبول و تنگه بسفر را به نمایش می‌گذارند.

به‌علاوه، مهمانان می‌توانند در اتاق‌های این هتل لوکس از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی‌بار استفاده کنند. علاوه بر امکانات استانداردی مانند کتری برقی، تلفن و کمد لباس، هر واحد دارای حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. برای راحتی بیشتر، برخی اتاق‌ها قابلیت پذیرش نفر اضافه را دارند و سرویس‌های اضافی نیز به مهمانان ارائه می‌شود. انتخاب هتل شرایتون استانبول لونت، تجربه‌ای آرام و دلپذیر از اقامت در یکی از بهترین هتل‌ های استانبول را برای هر گردشگری رقم میزند.

اتاق‌های هتل شرایتون لونت و امکانات موجود در آن‌ها

رستوران هتل شرایتون

رستوران Levantino واقع در هتل شرایتون استانبول لونت با ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد از آشپزی، به یکی از نقاط قوت این هتل تبدیل شده است. در این رستوران، صبحانه‌های متنوع شامل گزینه‌های سنتی و ویژه برای شروع روزی دلپذیر ارائه می‌شود. برای ناهار و شام می‌توانید غذای خود را از منوی متنوع مشتمل بر غذاهای بین‌المللی سفارش دهید.

در این رستوران، انواع میان‌وعده‌ها و غذاهای رژیمی در اختیار کسانی قرار داده می‌شود که به دنبال گزینه‌های غذایی سالم‌تر هستند. در کافی‌شاپ هتل نیز انواع دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد خوشمزه سرو می‌شود. علاوه بر این، انواع غذاها و خوراکی‌های مخصوص کودکان نیز در منوی رستوران وجود دارد.

رستوران هتل شرایتون

جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم نزدیک به هتل شرایتون لونت

هتل شرایتون لونت استانبول به‌دلیل موقعیت مکانی ایده‌آل خود، امکان دسترسی آسان به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم این شهر فراهم می‌کند. از این هتل می‌توانید به‌راحتی به پارک امیرگان، کاخ دلمه باغچه، میدان تکسیم، برج گالاتا، موزه کاخ توپکاپی و مسجد سلیمانیه دسترسی داشته باشید. همچنین، نزدیک بودن به مراکز خرید معروفی مانند سفیر آمباسادور، کانیون و آستوریا و همچنین ایستگاه‌های مترو، این هتل را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران تبدیل کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی در شهر گشت‌وگذار کنید و از زیبایی‌های استانبول لذت ببرید.

با رزرو هتل‌ از فلای تودی برای سفری آسان و لذت‌بخش را به ترکیه تجربه کنید

سفر به استانبول، شهری با پیشینه تاریخی غنی و جاذبه‌های شگفت‌انگیز می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای هر گردشگری رقم بزند. سالانه گردشگران زیادی از این شهر به‌عنوان یک مقصد منحصربه‌فرد توریستی دیدن می‌کنند. از گشت‌وگذار در بازارهای پرزرق‌وبرق گرفته تا بازدید از کاخ‌های باشکوه و مساجد تاریخی، استانبول همواره چیزی برای ارائه به هر مسافری با هر سلیقه‌ای دارد.

یکی از اقدامات اساسی برای شروع این ماجراجویی، رزرو بلیط هواپیما استانبول و هتل در این شهر است. با رزرو به‌موقع بلیط و هتل از فلای تودی می‌توانید علاوه‌بر برنامه‌ریزی مناسب برای سفر، از تخفیفات و آفرهای ویژه نیز استفاده کنید. هتل‌ های استانبول تنوع گسترده‌ای دارند و شما می‌توانید با رزرو هتل استانبول در منطقه‌ای دلخواه، اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشید. با مراجعه به پلتفرم فلای تودی می‌توانید بهترین اقامتگاه‌های متناسب با بودجه و سلیقه خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

source

توسط petese.ir