پخش زنده و آنلاین مراسم افتتاحیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز چهار شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با لینک مستقیم و بدون سانسور را در زیر ببینید. این مراسم از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۲۱ به وقت ایران) برگزار میشود.

لینک مستقیم تماشای آنلاین افتتاحیه پارالمپیک پاریس امشب ۷ شهریور ۱۴۰۳ در “میدان کنکورد” پاریس برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

پخش زنده افتتاحیه پارالمپیک 2024 پاریس امشب 7 شهریور 1403 بدون سانسور

لینک مستقیم پخش زنده افتتاحیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز ۷ شهریور ۱۴۰۳

fxtv.wns.live
fxtv1.wns.live
fx1.wns.live
fxtv3.wns.live
ashena.live

مراسم افتتاحیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس امشب چهارذشنبه (۷ شهریور ۱۴۰۳) راس ساعت ۱۱۹:۳۰ به وقت محلی از شبکه های پخش زنده تلویزیون و شبکه های اینترنتی پخش میشود. اگر دسترسی به تماشای این مراسم ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید

مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تا ساعاتی دیگر رسما افتتاح و آغاز میشود هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از امروز (چهارشنبه ۷ شهریور) با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز می‌شود و ۴۴۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات به صورت رسمی از فردا (پنجشنبه) شروع خواهد شد.

با وجود آنکه شهر پاریس در سال‌های گذشته میزبانی بازی‌های المپیک را بر عهده داشته، اما این نخستین بار است که میزبان پارالمپیک خواهد بود؛ رویدادی که از سال ۱۹۶۰ آغاز شد و حالا به هفدهمین دوره رسیده است.

در ۱۶ دوره قبلی آمریکا در ۸ دوره بالاتر از سایر کشورها در صدر جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است. با این وجود، چینی‌ها در ۵ دوره اخیر یعنی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۰ توکیو، پنج بار پیاپی قهرمان پارالمپیک شدند و حالا به دنبال آن هستند که این سلطه را به ۶ دوره افزایش بدهند.

کاروان کشورمان با عنوان «فرزندان ایران» و با حضور «ایمان، ایثار و افتخار» با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته به پاریس رفته و به دنبال است که رکوردهای مدالی و رتبه‌ای در دوره قبلی را بدست بیاورد.

این دهمین حضور ایران در پارالمپیک است که ورزشکاران کشورمان در مجموع ۱۶۰ مدال بدست آورده‌اند:

source

توسط petese.ir