سریال سوران از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال سوران از شبکه آی فیلم 1403 + خلاصه داستان فیلم سوران

سریال سوران به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. فیلمبرداری این مجموعه برای بار اول از شبکه یک در سال ۱۴۰۲ پخش شد. ناگفته نماند این سریال آخرین نقش آفرینی مرحوم حسام محمودی نیز هست. این سریال پس از سریال کاتب اعظم که اقتباسی از کتاب اعترافات کاتب کشته شده بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره محسوب می‌شود.

اکنون قرار است برای بار اول از شبکه آی فیلم باز پخش شود . برای اطلاع از ساعت دقیق همراه ما باشید.

از جمله بازیگران این سریال می توان به مهدی نصرتی،علیرضا جعفری،توماج دانش‌بهزادی،مریم کاظمی،مصطفی کولیوندی،محمدرضا صولتی،گلنوش قهرمانی،حسام محمودی،احمد صدفی،هلن نقی‏لو و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده درباره موضوع شجاعت مردم کردستان و جوانمردی و سرسختی و شجاعت آنها می باشد که در دهه ۵۰ برای مبارزه با تروریست ها تلاش زیادی کردند مبارزه با کسانی که میخواستند بر طبل جدایی کردستان از ایران بکوبند اما مردم کردستان مقابل آن‌ها ایستادند و مبارزات سرسختی با آنها داشتند.این سریال که اقتباسی از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب است، قصه عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان را روایت می‌کند….

سریال سوران در زمان پخش خودش یکی از بهترین و متفاوت ترین سریال ها محسوب می شد و طرفداران زیادی داشت.

سریال سوران از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال سوران از شبکه آی فیلم

این سریال از ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۴ صبح و ۱۲ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir