مایکروسافت در چند سال گذشته تمرکز زیدی روی گیم پس داشته و به رشد این سرویس با کمک بازی Call of Duty چشم دوخته است.

مایکروسافت در تلاش است تا با اضافه کردن بازی Call of Duty: Black Ops 6 به سرویس Xbox Game Pass، میزان کاربران و درآمدهای خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. طبق گزارش تام وارن از The Verge، منابع آگاه از درون شرکت اعلام کرده‌اند که مایکروسافت پس از بحث‌های طولانی تصمیم گرفت Black Ops 6 را در روز اول انتشار به این سرویس اضافه کند. 

این اولین بار است که یکی از بازی‌های بزرگ سری Call of Duty هم‌زمان با انتشار جهانی، در سرویس گیم پس عرضه می‌شود. مایکروسافت امیدوار است این تصمیم، به‌ویژه در فصل تعطیلات و با انتشار عناوین جدید، باعث افزایش قابل‌توجهی در تعداد مشترکان شود. کال آو دیوتی یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود و می‌تواند میلیون‌ها مشترک جدید را به گیم پس بیاورد.

بازی Call of Duty

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تا فوریه 2024، گیم پس بیش از 34 میلیون مشترک در سطوح مختلف خود دارد و پس از اعلام خبر اضافه شدن Black Ops 6، اشتراک‌های این سرویس تا 25 درصد افزایش یافته است. با توجه به محبوبیت بی‌نظیر سری کال آو دیوتی، این حرکت می‌تواند گامی بزرگ برای جذب بازیکنان جدید به این سرویس باشد.

این خبر پس از دور جدیدی از تعدیل نیروها در بخش گیمینگ مایکروسافت منتشر شده است. به نظر می‌رسد که عمده این اخراج‌ها کارکنان بخش‌های پشتیبانی و اداری، به‌ویژه Activision Blizzard را تحت تاثیر قرار داده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir