ایرانسل به مناسبت هفته وحدت، هدیه و تخفیف ویژه‌ای را اعلام کرد. این هدیه و تخفیف، شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه است.

به گزارش فارنت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامی‌داشت ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هدیه مکالمه رایگان ایرانسلی و تخفیف ویژه برای بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است.

بسته ترکیبی تخفیفی

همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 26 تا 31 شهریور 1403 می‌توانند از یک بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسلی، با قیمت تخفیفی 28 هزار تومان بهره‌مند شوند. این بسته با 7 روز اعتبار پس از فعال‌سازی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل‌ خریداری است.

هدیه مکالمه 5+50

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 26 تا 31 شهریور 1403، می‌توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این مکالمه رایگان با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من قابل فعال‌سازی است.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir