به نظر می‌رسد آپدیت iOS 18.1 قابلیت عکسبرداری فضایی را به آیفون 15 پرو خواهد آورد. این قابلیت در نسخه بتا iOS 18.1 مشاهده شده است.

امروز شاهد انتشار بتای 4 آپدیت iOS 18.1 بودیم که دوربین آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را با پشتیبانی از عکسبرداری فضایی، بهتر می‌کند. اپل هفته گذشته قابلیت عکسبرداری فضایی را برای سری آیفون 16 معرفی کرد، خالا این قابلیت برای پرچم‌داران سال گذشته نیز عرضه می‌شود.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از زمان عرضه در سال گذشته از قابلیت فیلمبرداری فضایی پشتیبانی می‌کنند. اما قرار است با iOS 18.1، یک گزینه اختصاصی Spatial در اپلیکیشن دوربین ظاهر شود تا کاربران به‌راحتی بتوانند بین فیلمبرداری فضایی و عکسبرداری فضایی سوئیچ شوند. اپل در توضیح آن گفته است:

عکس‌ها و ویدیوهای فضایی را با عمق قابل‌توجه برای مشاهده در اپلیکیشن فوتوز هدست اپل ویژن پرو ضبط کنید. برای داشتن بهترین نتایج، آیفون را در جهت افقی و ثابت نگه دارید. فیلم‌ها با سرعت 30 فریم‌برثانیه و وضوح 1080p ضبط می‌شوند. یک دقیقه فیلم فضایی حدود 130 مگابایت و یک عکس فضایی تقریبا 5 مگابایت است.

عکس‌های و ویدیوهای فضایی را بعدا می‌توان در هدست اپل ویژن پرو مشاهده کنید. لازم به ذکر است که visionOS 2 این هفته منتشر شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های فضایی را مستقیما از هر عکسی در کتابخانه خود ایجاد کنند.

آپدیت iOS 18.1 در حال‌حاضر به صورت بتای توسعه‌دهندگان قابل دسترس است. اپل در رویداد آیفون 16 که هفته گذشته برگزار شد، تایید کرد که iOS 18.1 و اولین قابلیت‌های Apple Intelligence در ماه اکتبر (مهرماه) عرضه خواهند شد.

البته شما همین حالا می‌توانید آیفون خود را به سیستم عامل iOS 18 آپدیت کنید.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir