به نظر می‌رسد آپدیت One UI 6.1.1 که به‌تازگی منتشر شده، قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S23 را کاهش می‌دهد.

سامسونگ آپدیت جدید One UI 6.1.1 را در تاریخ 16 سپتامبر 2024 برای سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 / زد فلیپ 5 و چند مدل دیگر عرضه کرد. اما ظاهرا این آپدیت دارای مشکلاتی است. کاربران در ایکس (توئیتر سابق) گزارش داده‌اند که این به‌روز‌رسانی قابلیت‌های دوربین را کاهش می‌دهد.

به نظر می‌رسد سامسونگ این به‌روزرسانی‌ را با دقت آزمایش نکرده است. این مشکل در آپدیت با شماره ساخت CXH7 ظاهر شده و به طور خاص، کاربران گلکسی S23 اولترا گزارش داده‌اند که وقتیدر اپلیکیشن دوربین 16 تا 19.9 برابر زوم می‌کنید، عکس‌ها تار می‌شوند. کاربران از سامسونگ خواسته‌اند تا با انتشار سریع یک آپدیت جدید این مشکل را برطرف کند.

آپدیت One UI 6.1.1 گلکسی S23

کاربر Tarun Vats، که بیلدهای One UI را پیگیری می‌کند، گفته است که این مشکل با اعمال بهینه‌سازی در تنظیمات دوربین روی مدیوم ​​یا مینیمم رفع می‌شود. اما سوال اینجاست که چرا کاربران باید برای تغییر تنظیمات دوربین به زحمت بیفتند؟ ضمنا، آپدیت One UI 6.1.1 با وصله امنیتی ماه آگوست منتشر شده که یک به‌روزرسانی امنیتی جدید نیست. سامسونگ در ابتدا قرار بود One UI 6.1.1 را در پایان ماه آگوست منتشر کند و می‌توانست یک به‌روزرسانی اضافی برای حل مشکل دوربین به همراه وصله امنیتی سپتامبر ارائه نماید.

کاربران از سامسونگ تقاضا کرده‌اند که آپدیت دوربین جدیدی را برای سری گلکسی S23 منتشر کند. سری گلکسی S23 دارای سخت‌افزار دوربین خوبی است و اهمال سامسونگ چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. در صورتی که این مشکل رفع شد، به شما اطلاع خواهیم داد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir