بازیگر نقش محسن در سریال در خانه کیست و الان کجاست بیوگرافی و عکس جدید

بابک بادکویه بازیگر نقش محسن در سریال در خانه متولد ۹ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است و در حال حضر ۴۷ سن دارد. او دارای مدرک فوق لیسانس بازاریابی از دانشگاه فرانسه بوده و با ایفای نقش محسن پسر آقای خورشیدی در سریال در خانه مشهور شد. برای آشنایی با جزئیات بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش محسن در سریال در خانه کیست و الان کجاست در ادامه حرف تازه می خوانید

عکس جدید محسن در سریال در خانه

بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش محسن در سریال در خانه الان کجاست

بابک بادکوبه بازیگر نقش محسن در سریال در خانه که در سال ۱۳۶۵ از تلویزیون پخش شد، در حال حاضر در سینما فعالیتی ندارد. محسن در سریال در خانه پسر آقای خورشیدی با بازی اکبر عبدی همسابه دیوار به دیوار دو تا پسر لچه شیطون بود که با هم دوست و رفیق بودند. اما متاسفانه بازیگری که این کاراکتر را بازی کرده در حال حاضر به عنوان متخصص ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و مشاور کسب و کار مشغول کار است. او در سریال در خانه نقش محسن را بازی کرده است. بابک بادکوبه در بیش از بیست سال فعالیت حرفه ای در زمینه تبلیغات، ساخت و تهیه کنندگی٬ آگهی های تلویزیونی شاخصی را با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و تجاری در ایران انجام داده است.

بازیگر نقش محسن در سریال در خانه کیست و الان کجاست بیوگرافی و عکس جدید

سوابق

بابک بادکوبه یا همان محسن هم اکنون به عنوان مشاور مدیران و برندهای برتر همچون گلرنگ، دلستر٬ سحرخیز٬ طبیعت٬ بانک ملت٬ صداوسیما٬ گلستان٬ بانک رفاه٬ پارسه٬ کیمدی٬ وزارت نیرو٬ وزارت ورزش٬ پست بانک٬ بانک پارسیان٬ بیمه معلم٬ فرش وزرا٬ بافندگی خاطره کاشان٬ یلدای کویر٬ کاچیران٬ فرهی٬ گاج٬ همراه اول٬ مدرسان شریف٬ شاتل٬ کاچیران٬ اسنوا٬ پرشین استاندارد٬ سه نان٬ هگزان٬ سنجابک٬ ویدان٬ وزرا و همچنین خالق برندهای بزرگی چون آژانس تبلیغاتی بادکوبه٬ مدرسه بادکوبه٬ فصلنامه بادکوبه٬ انتشارات بادکوبه٬ آپ٬ پفیلا٬ هفهشتاد٬ بله٬ شصت٬ شودر٬ هافمن٬ کویر تایر٬ ایوان٬ مک٬ ملک خاتون بوده است.

محسن در سریال در خانه

«سریال در خانه» در سال ۱۳۶۴ به تهیه‌کنندگی بیژن بیرنگ و کارگردانی مسعود رسام تولید شد. او درباره نقش محسن در سریال در خانه می گوید: برای من تمام لحظات شیرین «در خانه» سرشار از خاطره‌های شیرین است؛ اما جذاب‌ترین خاطره‌ام مربوط به ضبط بخش مخترعین بود که من باید صابون گاز می‌زدم، همچنین نقش‌آفرینی در کنار اساتیدی چون شهلا ریاحی و اکبر عبدی برای من در ۹ سالگی همانند کلاس درس بود.

نوشته های مشابعه:

بازیگر نقش مرتضی در سریال در خانه کیست و الان کجاست بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش جواد در سریال در خانه کیست و الان کجاست

بازیگری از خردسالی

او از سن ۶ سالگی فعالیت خود را با عنوان بازیگری اغاز نمود و دهه ها ادامه داد. فعالیت حرفه ای وی در سینما در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «سفر جادویی» به کارگردانی ابوالحسن داوودی شروع شد٬ همچنین در کارنامه هنری او تجربه بازی در فیلم «هم خانه» به کارگردانی مهرداد فرید امروزه نوستالژی دهه شصت است.

در اواخر سال ۱۳۹۳ برنامه زنده تلویزیونی «اینجا آینده» را که شامل چند قسمت مختلف با موضوعات اجتماعی، سیاسی، ورزشی بود؛ با تهیه کنندگی و اجرای خود بر روی آنتن شبکه یک برد.
در سال ۱۳۹۶ سرمایه گذاری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی برادرش پویا را به عهده گرفت. این فیلم پرافتخارترین فیلم سال ۹۶ سینمای ایران از لحاظ دریافت جوایز داخلی و بین المللی بود. آخرین فعالیت او در سینما در سال ۱۳۹۹ فیلم «تارا» به کارگردانی کاوه قهرمان به عنوان سرمایه گذار است. همچنین بابک بادکوبه به عنوان عضو تهیه کنندگان سینمای مستقل ایران٬ سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلمهای کوتاه همسایه طبقه بالادر سال ۱۳۹۶، مریخ در سال ۱۳۹۵، بلیط به بهشت در سال ۱۴۰۰ ومسافرخانه هدایت ۱۴۰۱ بوده‌است.

source

توسط petese.ir