عنوان Final Fantasy 16 پس از گذشت بیش از یک سال و به عنوان یک اثر انحصاری PS5، روی رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. البته که آمار این بازی چندان فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد.

طبق گزارش SteamDB، این بازی پس از انتشار روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، بیش از ۲۲۰۰۰ بازیکن همزمان را تجربه کرده است. مطمئناً این رقم چندان وحشتناکی نیستند و حدود دو برابر ریمیک فاینال فانتزی ۷ است که به هنگام انتشار نسخه استیم خود، نزدیک به ۱۳۰۰۰ بازیکن همزمان را تجربه کرد. البته که این رقم با احتساب نسخه اپیک گیمز بازی می‌تواند افزایش پیدا کند.

با این وجود بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی، رقمی بسیار بیشتر از این میزان تجربه کرده‌اند. برای مثال بازی Tales of Arise با 60,274 بازیکن، Like a Dragon: Infinite Wealth با 46,161 بازیکن یا عنوان Persona 3 Reload با 45,002 بازیکن همزمان، موفق به کسب رکورد‌های بسیار بهتری شده‌اند.

عنوان فاینال فانتزی ۱۶در حال حاضر روی PS5 و PC در دسترس است و در ادامه، می‌توانید بررسی آن از ویجیاتو را مطالعه کنید. برخی افشا‌کننده‌ها ادعا کرده‌اند که این بازی برای Xbox Series X/S نیز در دست توسعه قرار دارد و به زودی روی این پلتفرم نیز، می‌توان به تجربه بازی مذکور پرداخت.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir