28 شهریور 1403 ساعت 22:36

به‌تازگی چندین تصویر رندر جذاب از گلکسی S25 اولترا منتشر شده که ظاهر آن را در رنگی جدید و از چند نمای مختلف به تصویر می‌کشند.

تا کنون بارها در اخبار سامسونگ و شایعات پیرامون پرچمداران آتی آن‌ها شنیده‌ایم که این کمپانی قصد دارد در سال آینده تغییراتی روی ظاهر گلکسی S25 اولترا اعمال کند. این گوشی قرار است نسبت به قبل گوشه‌هایی گردتر داشته باشد و ظاهری شبیه به گلکسی نوت 7 را ارائه کند. به‌تازگی اما چندین تصویر جدید از گلکسی S25 اولترا ترسیم شده که آن را از زوایای مختلف به تصویر کشیده و تفاوت‌های آن با چند نسل اخیر را به‌خوبی نمایش می‌دهد. این طرح‌ها همچنین رنگ جدیدی از این گوشی را با بدنه جذاب تیتانیومی آن نمایش می‌دهند.

تصویر جدید گلکسی S25 اولترا و رندر کامل نمای این پرچمدار سامسونگ

رندرهای اخیر پرچمدار پریمیوم سامسونگ جزئیات و وضوح فوق‌العاده‌ای داشته و به‌خوبی ظاهر این گوشی را از چندین نما به تصویر می‌کشد. شاسی این گوشی رنگ‌بندی جدید قهوه‌ای تیتانیومی داشته و حاشیه‌های خمیده‌تر آن به‌وضوح قابل تشخیص هستند. از سوی دیگر قلم S-Pen به کار رفته در این گوشی نیز کاملا هم‌رنگ بدنه طراحی شده و از جنس تیتانیوم برس‌خورده ساخته شده است.

ظاهر ماژول دوربین گلکسی S25 اولترا کاملا شبیه به چند نسل اخیر انجام شده و تنها تفاوت آن قاب‌های مشکی رنگ دور لنزهاست که گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نخستین دستگاه‌های مجهز به آن بودند. این مساله البته کاملا قابل انتظار است؛ زیرا در هیچ‌یک از شایعات و اخبار پیرامون این گوشی چیزی در خصوص تغییر چینش لنزهای دوربین مشاهده نشده است.

علاوه بر این، در قسمت پایین گوشی جدید سامسونگ همچنین پورت شارژ USB-C، حفره مخصوص قرار گرفتن قلم S-Pen، اسپیکر و درگاه سیم کارت قابل مشاهده است. رندرهای جدید گلکسی اس 25 اولترا همچنین ابعاد آن را 162.8 در 77.6 در 8.2 میلیمتر نمایش داده‌اند که در مقایسه با نسل قبل حدود 0.4 میلیمتر باریک‌تر است. این تغییرات با توجه به شایعات پیشین مبنی بر اینکه اس 25 اولترا سبک‌ترین پرچمدار نسل خود خواهد بود انجام شده‌اند.

این رندرهای جذاب و پرجزئیات صرفا با توجه به شایعات و اخبار پیرامون گلکسی اس 25 اولترا و توسط اکانت Technizo Concept در شبکه X ترسیم شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید: رندرهای لو رفته از گلکسی اس ۲۵ اولترا، کپی‌برداری از روی آیفون را نشان می‌دهد با این تغییر مهم، گلکسی S25 اولترا به گوشی بهتری تبدیل می‌شود حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود گلکسی S25 با این 5 قابلیت نوستالژیک می‌تواند دوباره قلب همه را تسخیر کند


source

توسط petese.ir