مواردی چون عدم امکان ارسال پست، کامنت گذاشتن، فالو کردن، لایک و… از نشانه های ریپورت شدن اکانت اینستاگرام 🚩 شما می باشد.

برای حل این مشکل می توانید از روش هایی استفاده کنید. در این مطلب از انزل وب، آموزش قدم به قدم گزارش رفع ریپورت اینستاگرام به همراه متن درخواست را ارائه می کنیم.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

How to Fix Reported Account in Instagram Problem

به طور خلاصه برای رفع ریپورت پست اینستاگرام، روش های زیر را انجام دهید:

  • با تغییر اطلاعات تماس، رمز عبور و بیوگرافی نشان دهید که اکانت شما فیک نیست.
  • به اینستاگرام گزارش ارسال کنید.
  • محتوایی که با قوانین اینستاگرام مغایرت دارد را شناسایی و حذف کنید.

در ادامه جزئیات بیشتری را ارائه می کنیم.

۱- ثابت کنید که اکانت شما واقعی است و ربات نیستید

مواردی چون انتشار محتوای توهین آمیز، مشکل سن و… منجر به ریپورت اکانت شما می شود. یکی از راه های رفع این مشکل این است که نشان دهید که یک شخص واقعی هستید و اکانت اینستاگرام شما فیک نیست، برای اینکار ترفندهای زیر را انجام دهید:

تغییر بیوگرافی و حذف ربات ها

بیوگرافی خود را تغییر دهید و اطلاعات تماس پروفایل خود را تکمیل نمایید. برای اینکار، بر روی Edit profile تب بزنید.

رفع ریپورت دایرکت اینستاگرام

در این بخش می توانید بیوگرافی خود را تغییر دهید و جهت تغییر اطلاعات تماس بر روی Personal information settings تب بزنید. در این بخش می توانید در صورتی که از شماره موبایل یا ایمیل جهت ایجاد اکانت استفاده کرده اید، آن را تغییر دهید.

رفع ریپورت شدن در اینستاگرام

برای تغییر شماره موبایل جهت رفع ریپورت شدن در اینستاگرام، بر روی Contact info تب بزنید.

Add new account را انتخاب کنید.

رفع ریپورت شدن در اینستاگرام

سپس Add mobile number را انتخاب کنید.

رفع ریپورت پیج اینستاگرام

شماره جدید را وارد کنید و بر روی Next تب بزنید و دستورالعمل های بعدی که نمایش داده می شود را دنبال کنید.

رفع ریپورت پیج اینستاگرام

اگر از ربات ها و افزونه هایی مانند آنفالویاب ها و… استفاده می کنید، آن ها را حذف کنید. سپس تا ۴۸ ساعت برای رفع ریپورت اکانت اینستاگرام، هیچ گونه فعالیتی از جمله لایک، ارسال پست، کامنت گذاشتن، فالو کردن، حذف فالوور و… نداشته باشید.

با یک IP دیگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. برای اینکار از یک گوشی دیگر استفاده کنید و وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و رمز اکانت خود را تغییر دهید.

از حساب Instagram خود خارج شوید و دوباره وارد آن شوید. برای اینکار در تنظیمات اکانت خود در Instagram، به پایین صفحه بروید و بر روی Log out تب بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا از حساب خود خارج شوید. سپس دوباره وارد برنامه اینستاگرام شوید و اطلاعات ورود به حساب خود را وارد نمایید و بررسی کنید که مشکل ریپورت اینستاگرام برطرف شده است یا خیر.

رفع مشکل ریپورت کامنت در اینستاگرام

تغییر رمز اکانت اینستاگرام

یکی از راه های خارج شدن از ریپورت اینستاگرام و نشان دادن واقعی بودن حساب شما، تغییر رمز اکانت است. برای اینکار، دو راه وجود دارد:

در روش اول، با مرورگر گوشی یا لپتاپ به سایت تغییر رمز اینستاگرام بروید.

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

رفع ریپورت پست در اینستاگرام

ابتدا پسورد فعلی خود را وارد کنید، سپس در دو فیلد باقیمانده رمز عبور جدید را وارد نمایید و جهت تایید بر روی Change password تب بزنید.

سپس به اینستاگرام خود بروید و با پسورد جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

رفع ریپورت پست در اینستاگرام

در روش دوم تغییر رمز اکانت جهت رفع ریپورت دایرکت اینستاگرام، باید در Instagram خود بر روی آیکن سه خط افقی در بالای صفحه تب بزنید و وارد بخش Account center شوید.

گزینه های ریپورت اینستاگرام

Password and security را انتخاب کنید.

کامنت انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام

بر روی Change Password تب بزنید.

کامنت انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام

سپس بر روی اکانت خود تب بزنید.

رفع ریپورت اکانت اینستاگرام

رمز عبور فعلی و سپس رمز عبور جدید را وارد نمایید و بر روی Change password تب بزنید.

رفع ریپورت اکانت اینستاگرام

۲- ارسال گزارش رفع ریپورت اینستاگرام

اگر از ایمیل در هنگام ساخت حساب کاربری استفاده کرده اید، به دنبال ایمیلی از Instagram بگردید زیرا ممکن است دلیل ریپورت شدن شما و اطلاعات مهمی در مورد مراحل بعدی که برای رفع مشکل می توانید انجام دهید را ارائه کرده باشد.

اگر ایمیل دریافت نکرده اید، شما می توانید یک پیام برای رفع ریپورت اینستاگرام ارسال کنید. برای اینکار، در حساب کاربری خود، به بخش Help بروید.

رفع مشکل ریپورت کامنت در اینستاگرام

Report a problem را انتخاب کنید.

رفع مشکل ریپورت کامنت در اینستاگرام

گوشی را تکان دهید

سپس از شما خواسته می شود که به جایی که مشکل دارید بروید و سپس گوشی خود را تکان دهید تا به اینستاگرام بگویید در چه چیزی مشکل دارید. شما باید Report problem without shaking را انتخاب کنید.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

برای اینکه اطلاعات دستگاه و حساب کاربری شما به متن گزارش اضافه شود، گزینه Include and continue را انتخاب کنید.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

متن را وارد کنید

سپس باید متن انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام را بنویسید و سپس بر روی Send تب بزنید. شما می توانید یک تصویر نیز از مشکل خود در این بخش آپلود کنید.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

نمونه متن رفع ریپورت اینستاگرام

برای نوشتن متن رفع ریپورت اینستاگرام، می توانید از چت جی پی تی و سایر چت بات های هوش مصنوعی برای اینکار استفاده کنید. اطلاعات اکانت و شرح مشکل را در این ربات بنویسید و از آن بخواهید که یک متن متفاوت و رسمی به زبان انگلیسی برای این مشکل، ایجاد کند. برای نمونه متن زیر چیزی است که چت جی پی برای رفع ریپورت اینستاگرام در تنظیمات ایجاد کرده است:

Subject: Request for Account Review and Reinstatement

,Dear Instagram Support Team

I am writing to request a review and reinstatement of my Instagram account, username: @…..

Description of the Problem: I believe my account was reported in error, and I would like to clarify any misunderstandings that may have led to this situation. I have always adhered to Instagram’s community guidelines and terms of service, and I am committed to maintaining a positive presence on the platform

For your reference, my account details are as follows:

-Username: @….

-Email: ……

-Mobile Number: …..

.I kindly ask you to look into this matter at your earliest convenience. Thank you for your attention and support

,Best regards

[…..]

جاهای خالی را با اطلاعات شخصی خود پر کنید.

پیگیری درخواست رفع ریپورت

پس از ارسال کامنت انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام فارسی، می توانید برای دیدن وضعیت درخواست رفع ریپورت، در بخش Help، بر روی Support request تب بزنید.

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

سپس گزینه Reports را انتخاب کنید.

متن درخواست رفع ریپورت اینستاگرام

قابل ذکر است که گاهی ممکن است بدون اینکه پاسخی دریافت کنید مشکل اکانت شما برطرف شود و در مواردی نیز ممکن است یک الی دو هفته طول بکشد تا به درخواست شما رسیدگی شود. شما می توانید چند بار درخواست خود را جهت رفع ریپورت لایک اینستاگرام، ارسال نمایید.

۳- رفع ریپورت پیج اینستاگرام از طریق Account Status

یکی دیگر از راه های رفع مشکل ریپورت کامنت در اینستاگرام، این است که در بخش Help حساب کاربری خود، بر روی Account status تب بزنید.

متن درخواست رفع ریپورت اینستاگرام

Removed content را انتخاب کنید و سپس بر روی Submit Request تب بزنید و Done را انتخاب کنید.

متن درخواست رفع ریپورت اینستاگرام

۴- رفع ریپورت اینستاگرام از طریق پشتیبانی

برای رفع ریپورت پست در اینستاگرام، در بخش Help حساب کاربری خود، به Support Requests و سپس Violations بروید. در این بخش می توانید گزینه های ریپورت اینستاگرام را مشاهده کنید و ببینید که چه محتوایی منتشر کرده اید که با قوانین Instagram مغایرت داشته است. اگر برای پست یا اقدام خاصی ریپورت شده اید، سعی کنید محتوای مربوطه را شناسایی و حذف کنید.

متن درخواست رفع ریپورت اینستاگرام

سوالات متداول

از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟

عدم امکان فالو یا دنبال کردن مخاطبان جدید، عدم امکان لایک کردن، ارسال پست و دایرکت از نشانه های ریپورت شدن اینستاگرام است.

علائم ریپورت شدن در اینستاگرام چیست؟

در صورت ریپورت شدن، با محدودیت هایی در حساب خود مواجه خواهید شد. از جمله اینکه قادر به ارسال کامنت برای دیگران و یا فالو کردن آن ها را نخواهید بود.

رفع ریپورت اینستاگرام فوری امکان دارد؟

به طور کلی خیر اما مواردی چون تغییر شماره موبایل و ایمیل و بیوگرافی اینستا می تواند در کمترین زمان، مشکل ریپورت اینستاگرام شما را برطرف کند.

رفع ریپورت اینستاگرام فارسی فرق دارد؟

خیر در انجام مراحل تفاوتی وجود ندارد.

جمع بندی

ریپورت اکانت اینستاگرام می تواند به دلایل متعددی چون پست محتوای آزاردهنده، ارسال اسپم، فیک بودن حساب و استفاده از محتوای یک شخص دیگر بدون اجازه باشد. برای رفع این مشکل می توانید با تغییر رمز و اطلاعات حساب خود نشان دهید که اکانت شما واقعی است. یا اینکه از طریق تنظیمات Instagram یک متن جهت گزارش رفع ریپورت به اینستاگرام ارسال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب، آموزش قدم به قدم گزارش رفع ریپورت اینستاگرام و نمونه متن درخواست این کار را ارائه کردیم. به این ترتیب می توانید مشکل حساب اینستاگرام خود را برطرف نمایید. اگر شما نکته دیگری در زمینه رفع ریپورت کامنت اینستاگرام می دانید، آن را با ما و دیگران در بخش نظرات این پست در میان بگذارید.

source

توسط petese.ir