بعد از هواوی حالا به نظر می‌رسد که شیائومی نیز روی یک گوشی تاشو سه لایه کار می‌کند و حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شده است.

گوشی تاشو سه لایه هواوی توجهات زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. با این‌حال، هواوی ممکن است تنها شرکتی نباشد که این نوع گوشی تاشو را برای مدت طولانی عرضه می‌کند. یک پتنت جدید از شیائومی که توسط اداره مالکیت معنوی چین با شماره 2022308530675 منتشر شده است، توسعه یک دستگاه تاشو سه لابه را نشان می‌دهد.

گوشی تاشو سه لایه شیائومی

هرچند این پتنت نام مدل را مشخص نمی‌کند، اما طراحی خود گوشی را به ما نشان می‌دهد. این دستگاه مثل هواوی Mate XT به شکل Z تا می‌شود.

گوشی تاشو سه لایه شیائومی

همانطور در تصاویر می‌بینید، گوشی شیائومی در پنل پشتی خود یک جزیره دوربین افقی دارد که نازک‌تر از گوشی شیائومی Mix Fold 4 است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که گوشی تاشو سه لایه شیائومی دارای سه دوربین در پشت خود است. برای مقایسه، گوشی Mix Fold 4 چهار دوربین در پشت خود داشت.

طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی کمی ضخیم‌تر از هواوی Mate XT است. با این‌حال، هنوز زمان کافی وجود دارد تا شیائومی مکانیسم و ​​ضخامت این دستگاه را بهبود ببخشد و یک دستگاه تاشو سه لابه باریک‌تر ارائه کند.

گوشی تاشو سه لایه شیائومی

این اولین بار نیست که درباره توسعه یک گوشی تاشو سه لایه توسط شیائومی می‌شنویم. از سال 2019 پتنت‌هایی وجود داشت که توسعه یک گوشی سه لایه توسط این شرکت چینی را نشان می‌دادند. با این‌حال، پتنت اخیر یک طراحی کاملا متفاوت با مکانیزم تاشو دوگانه به سمت داخل را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آزمایش گوشی سه لایه خود با فرم‌فکتورها و مکانیسم های تاشو مختلف بوده است.

اخیرا یک افشاگر مطرح ویبو به نام Smart Pikachu نیز درباره توسعه فرم‌فکتور جدید شیائومی صحبت کرده بود. طبق شایعات قبلی، شیائومی ممکن است آن را در سال 2025 معرفی کند.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir